Онлайн-трансляція “Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю”

Онлайн-трансляція “Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю”
11 Серпня 2021
Друкувати цю новину

Сайт НУШ, ГО “Смарт освіта” за підтримки Міжнародного фонду “Відродження” продовжує онлайн-трансляції про інклюзивну освіту.

Тема: Роль вчителів та школи у допомозі дітям із гіперактивністю

Де: YouTube-канал nus.org.ua. Щоб дивитись, можете перейти за посиланням або використати вікно нижче:

Ведучий:

  • Євгеній Суковський, СЕО центру соціалізації та розвитку Чутливий Простір (Львів), психолог, МА корекційної освіти, “адвокат” дітей із поведінковими проблемами. Автор книги “Гіперактивний Розлад із Дефіцитом уваги у дітей. Порадник для батьків: питання та відповіді про причини, наслідки, методи допомоги”.

“Дорогі колеги й батьки, маю за честь виступити перед такою аудиторією. Сподіваюсь, що мої досвід та інформація допоможуть вам скласти деякі “пазли” щодо теми гіперактивності:

  • чому її немає в діагностичному формулюванні, проте ця характеристика є вирішальною в майбутньому житті наших учнів;
  • чому природа поведінки є біологічною, а основні принципи допомоги – поведінковий менеджмент;
  • і найголовніше – як знизити шкоду від вторинних наслідків (самооцінка, рівень домагань, складні стосунки та ін.) і роль учителів у цьому процесі”.

Поставити запитання до ведучго можна у цій формі або в коментарях під час трансляції.

План трансляції:

  • Розуміння природи розладу як основи для втручання та допомоги:

♦ первинні (нейробіологічні) та вторинні (соціально-психологічні) наслідки РДУГ

♦ принципи терапії як відповідь на основні симптоми чи вторинні труднощі

  • Головні складові успішної допомоги:

♦ розуміння розладу

♦ співпраця із сім’єю / опікунами

♦ методи втручання

  • Приклади підтверджених ефективних практик організації класу та ведення уроків

Трансляція готується за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”.

Джерело

  Категорія: