Міністр соціальної політики Павло Розенко виступає за монетизацію пільг на проїзд у громадському транспорті. Про це він заявив в інтерв’ю тижневику «Деловая столица».
«В Україні правом на пільговий проїзд користуються понад 11 млн. чоловік. Зрозуміло, що держава не в змозі видати їм усім гроші, щоб вони могли їздити в громадському транспорті певну кількість разів на місяць. Але при розумному підході до монетизації – якщо гроші отримують лише найбільш соціально незахищені верстви населення – держава може оплатити проїзд найбідніших громадян і при цьому позбавитися від невиправданих витрат», – сказав Павло Розенко.
За його словами, компенсація за проїзд пільговиків – величезна проблема, оскільки, згідно з річними звітами, деякі автотранспортні підприємства щомісяця перевозять до 90% пільговиків. «Це ж неправда. Я категоричний противник нинішньої моделі розрахунків держави з транспортниками. Так, ми повинні забезпечити певним категоріям громадян безкоштовний проїзд в громадському транспорті, але тільки через монетизацію цієї пільги», – наголосив Міністр.
Павло Розенко також зазначив, що за нинішніх умов не є прихильником впровадження соціальних карт, оскільки їх емісія та обслуговування можуть стати ще однією корупційною схемою.
«До впровадження соціальних карт потрібно підходити дуже акуратно. Випуск карток, установка платіжних терміналів – це мільярди гривень, які будуть вимиті з бюджету через тендери», – наголосив він.
«Найпростіша схема – коли людина розплачується за проїзд готівкою, а держава компенсує йому частину витрат також у готівковій формі. Тут немає жодних взаємозаліків, все прозоро», – зазначив Павло Розенко, додавши, що остаточне рішення про монетизацію пільг на проїзд у транспорті ще не прийнято, і Уряд працює над розробкою ефективної моделі компенсацій за проїзд.
Урядовий портал