Візуальний словник для дітей з аутизмом рекомендований Міністерством освіти

Візуальний словник для дітей з аутизмом рекомендований Міністерством освіти
31 Жовтня 2017
Друкувати цю новину

Візуальний словник для дітей з аутизмом рекомендований Міністерством освіти

Візуальний словник соціальних історій для дітей з розладами спектру аутизму, який видав Фонд допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім», отримав схвалення ДНУ «Інститут модернізації змісту освіти». Так, комісія зі спеціальної педагогіки Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти та науки розглянула матеріали підручника та прийняла рішення про його затвердження. Таким чином, видання сьогодні офіційно рекомендується використовувати в роботі з дітьми з особливими освітніми потребами.

Громадські активісти вважають, що це посприяє кращій інтеграції аутистів в суспільство. «Це друковане видання, потреба в якому давно назріла в нашій країні, – говорить директор Фонду «Дитина з майбутнім» Лариса Рибченко. – І за допомогою рекомендацій від Міністерства освіти цей словник допоможе більшій кількості аутистів навчитися правильній поведінці в суспільстві. Оскільки не тільки суспільство має толерантно відноситись до людей з аутизмом, вони теж зобов’язані дотримуватися головних правил спілкування, ввічливості, терпіння, порядку та іншого».

В словнику описано 31 соціальна ситуація, з якою частіше всього стикається дитина, і правила поведінки в кожній з них. З його допомогою дитина з аутизмом навчиться вітатися і прощатися, просити і чекати, спілкуватися і грати з дітьми, їздити в транспорті та вести себе в громадських місцях. Словник буде дуже корисним для батьків, педагогів та інших фахівців, які в роботі зіштовхуються з аутистами.

«Діти з аутизмом часто важко дотримуватися правил поведінки, прийнятих в суспільстві, – розповідає Інна Сергієнко, мама дитини з аутизмом, Консул Аутизм Європа, засновник Фонду допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім». – Практичні заняття з цим словником допоможуть дитині запам’ятати  алгоритм дій в тій чи іншій ситуації і допоможуть зменшити візуальну різницю в поведінці між особливими та звичайними дітьми. Таким чином, дітям буде легше знайти спільну мову з оточуючими. А це один з головних елементів соціалізації таких дітей».

Словник є частиною Навчальної програми для дітей з аутизмом, яку реалізує Фонд допомоги дітям з синдромом аутизму «Дитина з майбутнім» по Україні.

Фонд “Дитина з майбутнім”

  Категорія: