17 квітня 2015 року в Міністерстві освіти і науки відбулося чергове засідання еспертно-консультативної ради з питань аутизму, на якому обговорювалися питання про подальші спільні кроки Міністерства, громадських організацій, науковців щодо внесення змін до чинних нормативно-правових актів з питань освіти дітей з особливими потребами дошкільного та шкільного віку, удосконалення навчально-методичного забезпечення освітнього процесу дітей з аутизмом.
Представниками громадських організацій, зокрема, запропоновано забезпечити індивідуальний супровід навчання дітей з спектром аутизму шляхом уведення посади асистента дитини в загальноосвітні навчальні заклади.
Обговорювалося питання доцільності створення інклюзивно-ресурсних центрів, основна роль яких полягатиме в наданні інформаційно-консультативної допомоги всім учасникам навчального процесу дітей з особливими освітніми потребами: педагогічним працівникам, батькам, громадськості.
З урахуванням актуальності належну увагу приділено питанню підготовки педагогічних кадрів для роботи з дітьми, які мають розлади спектра аутизму, та підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які працюють з такими дітьми.
Міністерство освіти та науки України