Українська залізнична швидкісна компанія прагне бездоганності в обслуговуванні пасажирів із обмеженими фізичними можливостями

4 Червня 2013
Друкувати цю новину

Рухомий склад поїздів ІНТЕРСІТІ+ повністю пристосований для обслуговування пасажирів із обмеженими фізичними можливостями. Так, у кожному поїзді є вагони (у поїздах виробництва HYUNDAI Rotem це вагон №1, а в поїздах виробництва Skoda Vagonka – вагони №1 та №6) обладнані пандусами для посадки-висадки, а також обладнані спеціальними туалетними кімнатами, адаптованими до потреб пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.

Українська залізнична швидкісна компанія прагне досконалості в обслуговуванні пасажирів із обмеженими фізичними можливостями. Саме тому, упродовж з 28 по 31 травня 2013 року, Всеукраїнське громадське об’єднання «Національна Асамблея осіб з інвалідністю України» спільно із Українською залізничною швидкісною компанією провели навчально-практичний семінар з питань обслуговування пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.

Відповідне теоретичне та практичне навчання пройшли всі стюарди, які здійснюють обслуговування пасажирів в поїздах ІНТЕРСІТІ+. За результатами проведеного навчання стюарди отримали необхідний рівень теоретичних та практичних знань обслуговування пасажирів з обмеженими фізичними можливостями.

В ході семінару основна увага акцентувалась на питаннях етики спілкування з людьми з інвалідністю, надання їм практичних знань з надання кваліфікованої допомоги та супроводу пасажирів з особливими потребами та методів фізичного переміщення людей у візку та поза візком.

Семінар проводили провідін експерти Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України Володимир Азін та Євгеній Свєт.

Ці заходи дозволять зробити поїзди ІНТЕРСІТІ+ поїздами рівних можливостей для всіх пасажирів, в тому числі і для пасажирів із обмеженими фізичними можливостями.

  Категорія: