Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей «ВИХОВНА РОБОТА» (5-10 класи)

Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей «ВИХОВНА РОБОТА» (5-10 класи)
19 Лютого 2012
Друкувати цю новину

Програми розроблено за новою структурою, яка передбачає окреслення не лише предметного змісту виховання (розділ “Змістовий компонент виховання”), а й видів діяльності учнів (відповідних умінь і навичок), спрямованих на його засвоєння (розділ “Актуальні досягнення учнів”). У змісті програми також розкривається спрямованість корекційної роботи, оскільки корекційно-розвивальна лінія є неодмінною складовою не лише всіх освітніх галузей, але й процесу виховання загалом, принципово важливим компонентом змісту спеціальної освіти (розділ “Спрямованість корекційно-розвивальної роботи”).

Змістом програми виховання передбачено систематичне повторення засвоєних понять з метою їх закріплення, а також формування адекватних моральних понять, оцінок і вчинків у школярів.

До програми додається орієнтовна тематика виховних занять (приклади), яка визначається вихователем відповідно до теми змісту та основних завдань виховання, з урахуванням форми заняття. Представлено класифікацію основних форм позакласної виховної роботи з учнями, а також короткі методичні рекомендації щодо оцінювання стану вихованості учнів та здійснення аналізу виховного заняття; схеми-зразки календарного та щоденного плану виховної роботи в групі.

Підготовлено Національною Асамблеєю інвалідів України спільно з Інститутом спеціальної педагогіки НАПН України

Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей «ВИХОВНА РОБОТА» (5-10 класи)

  Категорія: