25 травня 2021 р. у приміщенні Нововолинської міської ради відбудеться конференція на тему «Раннє втручання запорука успішної інклюзії», яку організовують ГО «Світ для дітей» та Всеукраїнський форум «Батьки за раннє втручання» за підтримки Нововолинської міської ради.
Захід проводиться за участі та під особистим патронатом заступника міського голови Нововолинська Вікторії Скриннік в рамках грантового проекту «Рівний доступ до освітніх і розвиткових послуг в Україні в контексті поширення COVID-19» , який впроваджується ГО «Соціальна синергія» у партнерстві з Всеукраїнським форумом «Батьки за раннє втручання» та за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».
Під час проведення конференції учасники з числа соціальних працівників, представників освітньої та медичної галузей (в тому числі педіатри, лікарі пологового будинку), практичні психологи, активісти батьківських ГО ознайомляться з місцем та значенням послуги раннього втручання в житті родин, що виховують дітей з особливостями та порушеннями розвитку, інвалідністю, ООП чи ризиком їх появи, обговорять, як на надання медичних, соціальних та освітніх послуг дітям з інвалідністю та їх родинам вплинула пандемія COVID-19, в тому числі на прикладі результатів загальнонаціонального дослідження щодо доступності освітніх та розвиткових послуг для дітей різних соціальних груп, з різним рівнем необхідної підтримки та в різних населених пунктах (селі, містечку, місті тощо).
Учасники:
За додатковою інформацією звертайтеся до Буденчук Юлії м.т. 0971037442, budenchuk2009@ukr.net
Довідкова інформація: нерівний доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами (ООП), зокрема, з інвалідністю, порушеннями , обмеженнями життєдіяльності є проблемою, що існує на сьогодні в українській освіті та над якою наразі працюють батьки та батьківські організації. При цьому у випадку, якщо родина отримала послугу раннього втручання вірогідність успіху майбутньої інклюзії такої дитини та її родини збільшується в рази.
Введення в Україні карантину через пандемію Covid-19 створило багато проблем в організації освіти та надання розвиткових послуг для дітей, а саме: нові виклики для на дітей та їхніх сімей, особливо молодших дітей та тих, хто має ООП – пристосуватись до навчання дистанційно; відсутність підтримки та чітких рекомендацій для вчителів щодо організації навчання в умовах поширення Covid-19 щодо використання сучасних освітніх технологій, дистанційної освіти тощо; відсутність необхідного обладнання та ресурсів для учнів та вчителів для провадження дистанційного навчання (підключення до Інтернету необхідної швидкості, комп’ютери та гаджети тощо); відсутність змісту та високоякісних навчальних матеріалів для дистанційного навчання для дітей загалом та з ООП зокрема; відповідальність батьків за організацію дистанційного навчання дітей призвела до додаткового (психологічного) навантаження на працюючих батьків. Раннє втручання було тією послугою, надання якої не припинялося під час локдаунів.