Керівництво КП «Київський метрополітен» разом з представниками громадянського суспільства, що опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, напрацювали стратегію і конрентні рішення щодо доступності, безпеки та комфорту пасажирів з інвалідністю.
Наприкінці минулого року відбулися дві зустрічі представників громадянського суспільства, які опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, із керівництвом КП «Київський метрополітен».
«Перша зустріч мала на меті обговорення загальної стратегії співпраці в напрямку доступності, безпеки, зручності та комфорту пасажирів, які належать до маломобільних груп населення при користуванні Київським метрополітеном. Друга зустріч — обговорення та вирішення низки конкретних проблемних питань. На сьогодні можна констатувати, що керівництво КП „Київський метрополітен“ налаштовано на тривалу системну співпрацю у відповідному напрямк», — повідомили в Національній Асамблеї людей з інвалідністю України.
Про що домовилися і що вже виконується:
З повною версією протоколів обох нарад можна ознайомитися у розділі сайту Київського метрополітену.
«Наша задача — адаптувати кожну станцію метрополітену до всіх категорій пасажирів наскільки це можливо. Задача непроста, бо обмежуючих факторів більш ніж достатньо: застарілий конструктив, тривалі нормативні процедури, визначений об’єм ресурсів. Але ми рухаємося, вибудовуємо співпрацю і тому хочу подякувати за розуміння та конструктивний діалог», — зазначив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.
Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»
Джерело https://vechirniy.kyiv.ua/news/48888/