Діє безоплатна гаряча лінія психологічної допомоги українцям

Діє безоплатна гаряча лінія психологічної допомоги українцям
22 Серпня 2022
Друкувати цю новину

Наша країна переживає складні часи. За даними Міністерства охорони здоров’я, близько 60% українців потребують психологічної допомоги. Щодня наші громадяни втрачають життя та здоров’я, домівки, стосунки, роботи та бізнеси.

Перша психологічна допомога – це загальновизнана, проста й дієва методика забезпечення первинної підтримки людей у кризових ситуаціях.

Мінсоцполітики нагадує, що за ініціативи першої леді України Олени Зеленської  впроваджено Національну програму психічного здоров’я та психосоціальної підтримки , яка має на меті допомогти громадянам подолати пов’язаний з війною стрес і наслідки пережитих травматичних подій, запобігти розвитку психічних розладів. Розробку та впровадження програми координує Міністерство охорони здоров’я України у тісній взаємодії з українськими та іноземними фахівцями. Ініціатива реалізується за підтримки Всесвітньої організації охорони здоров’я.

Водночас, Національна психологічна асоціація, залучившись підтримкою партнерів, на початку червня запустила безоплатну гарячу лінію, яка працює у форматі аудіо та відео дзвінків.

​Кожен охочий з України може подзвонити за номером 0-800-100-102 (дзвінки безкоштовні), щодня з 10:00-20:00, адміністратор лінії прийме дзвінок, визначить зручний для вас формат роботи (аудіо чи відео) і скерує да вільного психолога на лінії.

​Психологічна допомога для українців закордоном доступна за телефонами:

Чехія +420 800 012 058

Польща +48 800 088 141

Франція +33 805 080 466

Португалія  +351 800 780 756

Швеція   +46 20 160 46 46

Ірландія +353 1800 817 519

Італія +39 800 939 092

Австрія +43 800 017 967

Великобританія +44 808 164 2432 

Найближчим часом будуть підключені інші країни. Дзвінки з усіх мобільних операторів відповідних країн – безкоштовні.

На лінії працюють фахові психологи, які мають відповідний досвід та пройшли підготовку надання допомоги у ситуаціях кризи. Спеціалісти  дотримуються основних етичних стандартів професії, а всі звернення за допомогою є конфіденційними.

​Спеціалісти лінії надають кризові та інші типи консультацій, займаються психологічною просвітою, а у разі необхідності скерування до інших спеціалістів – передадуть дієві, робочі, безкоштовні контакти.

Джерело

  Категорія: