Які нові вимоги щодо надання держпослуг з’явилися чи були розширені: наказ міністерства.
Міністерство цифрової трансформації затвердило наказ, що запроваджує єдині стандарти якості державного сервісу, повідомляє “Судово-юридична газета”.
«Відтепер понад 7 тисяч держорганів, що надають послуги українцям, відповідатимуть новим вимогам. Вони забезпечать високий рівень сервісу та рівні умови для всіх груп населення», – зазначають у Мінцифрі.
Зокрема, у вимогах зазначено:
Також зазначено, що документи мають надаватися на прохання відвідувачів збільшеним шрифтом або шрифтом Брайля, а інформація — жестовою мовою.
Йдеться і про уникнення суперечок із суб’єктом звернення. Зокрема шляхом застосування техніки умовної згоди. Вона полягає у тому, що працівник погоджується з правом суб’єкта звернення мати та висловлювати свою думку, але не обов’язково погоджується з такою думкою.
Окрім того, з’явилася вимога підтверджувати отримання е-листів і зазначати ПІБ та контакт працівника, що опрацьовує їх, якщо послуга надається електронною поштою.
Детальніше з переліком можна ознайомитися за покликанням.
Денис Булавін