Спільна нарада з питань доступності для осіб з інвалідністю вокзального комплексу Київ-Пасажирський

Спільна нарада з питань доступності для осіб з інвалідністю вокзального комплексу Київ-Пасажирський
11 Лютого 2019
Друкувати цю новину

Наприкінці січня 2019 року за ініціативи Національної Асамблеї людей з інвалідністю України (НАІУ) на вокзалі станції Київ-Пасажирський відбулась спільна нарада з питань доступності вокзального комплексу Київ-Пасажирський для осіб з інвалідністю під головуванням заступника директора Департаменту з організації внутрішніх і міжнародних пасажирських перевезень О. Петріва, за участі керівників різних підрозділів вокзального комплексу та представників НАІУ.

На порядку денному розгляд питань доступності вокзального комплексу Київ-Пасажирський для осіб з інвалідністю, забезпечення необхідного рівня доступності та покращення умов доступності будівель та споруд для маломобільних груп населення.

Нагадаємо, що напередодні наради було проведено виїзне засідання та обстеження вокзального комплексу Київ-Пасажирський спільно з представниками Національної Асамблеї людей з інвалідністю на предмет доступності для пасажирів, що відносяться до маломобільних груп населення.

Було виявлено ряд зауважень щодо доступності вокзального комплексу Київ-Пасажирський для пасажирів з інвалідністю, а саме: незадовільний стан технологічних переїздів (з гумового матеріалу лише частина покриття на переїздах), чисельні вибоїни фемового покриття на прилеглій території Центрального вокзалу, недостатня доступність подання інформації на сайті «УЗ», відсутність доступності МГН зі сторони Південного вокзалу до пасажирських платформ, обмежена робота в зимовий період року ескалаторів в Західному пішохідному тунелі, відсутність фізичної можливості потрапити на територію Південного вокзалу з Центрального вокзалу (ескалатор не може розглядатися як елемент доступності для людей в кріслах-колісних).

Щодо доступності пасажирів, які мають порушення зору, на вокзалі станції Київ-Пасажирський, в наявності, встановлені звукові маячки при вході до Центрального та Південного вокзалів та гумова ковдра при вході.

Періодично диктором вокзалу здійснюються оголошення по гучномовному зв’язку: про можливість замовлення спеціального вагону для осіб з обмеженими фізичними можливостями, про наявність на вокзалі «Залу очікування для пасажирів з інвалідністю», про функціонування «Групи допомоги».

У ході проведення наради визначено першочергові пріоритети на 2019 ­2020 рр., які необхідно зробити поетапно, щоб задовольнити потреби МГН.

Зокрема, розробити Стратегічний план покращення умов доступності будівель та споруд вокзалу станції Київ-Пасажирський для маломобільних груп населення. Організувати проведення технічних навчань з працівниками вокзалу, які задіяні в наданні допомоги особам з інвалідністю, а саме: п.7.21 Технологічного процесу роботи вокзалу «Організація роботи групи з надання допомоги особам з обмеженими фізичними можливостями» та надання якісної допомоги пасажирам з обмеженими фізичними можливостями.

А також провести ремонт перонних візків для осіб з інвалідністю та вжити дієві заходи щодо приведення до належного технічного стану туалетів для пасажирів з інвалідністю (в залі очікування для пасажирів з Інвалідністю) силами сторонньої організації, а саме: привести висоту 2-х унітазів відповідно до ДБН, зробити косметичний ремонт, здійснити заміну плитки на стінах та підлозі туалетів.

АТ «Укрзалізниця» вжити заходи щодо розміщення на сторінці веб-сайту АТ «Укрзалізниця» «активного віконця» з необхідною інформацією для осіб з інвалідністю.

Слідкуйте за нашими новинами!

  Категорія: