Міжнародні дослідники з ЮНЕСКО, ЮНІСЕФ, Світового банку та ОЕСР провели масштабне опитування щодо впливу заходів протидії пандемії COVID-19 на якість освіти у всьому світі.
В опитуванні зафіксовано, як країни здійснюють моніторинг та пом’якшення втрат у навчанні, розв’язують проблему відновлення роботи шкіл та які стратегії застосовують для дистанційного навчання. Загалом досліджено 142 країни в період з лютого до травня 2021 року. Охопили дошкільну, початкову та середню освіту.
Опитування показало такі результати:
“Вимірювання втрат навчання є найважливішим першим кроком до пом’якшення наслідків коронавірусу. Життєво важливо, щоби країни інвестували в оцінювання величини таких збитків для здійснення відповідних виправних заходів”, – сказала Сільвія Монтойя, директорка Інституту статистики ЮНЕСКО.
Раніше ми писали, що найбільш негативно дистанційка вплинула на учнів 1–4 класів.
Фото: автор – IgorVetushko, Depositphotos
Джерело https://nus.org.ua/news/yak-pandemiya-vplynula-na-stan-shkilnoyi-osvity-v-sviti-doslidzhennya-144-krayin/