Всесвітній тиждень дій: рівні права для дітей з обмеженими можливостями

Всесвітній тиждень дій: рівні права для дітей з обмеженими можливостями
14 Травня 2014
Друкувати цю новину

Всесвітній тиждень дій: рівні права для дітей з обмеженими можливостями

Глобальний рух за освіту 4-10 травня 2014 року провів тиждень дій з метою звернути увагу на дітей-інвалідів у реалізації свого права на освіту. Адже саме серед дітей-інвалідів найвища ймовірність не відвідувати школу в порівнянні з усіма іншими групами дітей.

Нова кампанія Глобального руху за освіту «Рівні права, рівні можливості: освіта та інвалідність» покликана сприяти виправленню ситуації з маргіналізацією дітей з обмеженими можливостями щодо їх права на освіту. Всесвітній тиждень дій є ключовим моментом цієї кампанії.

За оцінками спеціалістів, в усьому світі нараховується 93 мільйони дітей, а це кожна двадцята дитина у віці до 14 років, живуть з помірною або важкою інвалідністю. Питанню інвалідності та освіти до сьогодні не приділялася значна увага, але в деяких країнах ймовірність опинитися поза шкільною освітою для дітей інвалідів удвічі вища, ніж у їхніх здорових ровесників. Наприклад, в Буркіна-Фасо наявність інвалідності збільшує ризик того, що дитина не буде ходити до школи в два з половиною рази. У Непалі 85% всіх дітей, які не відвідують школу – інваліди. Навіть у випадку тих дітей з обмеженими можливостями, яким вдалося попасти в школу, якість і форми навчання в школі можуть призвести до їх виключення з основного потоку учнів.

Кампанія спрямована на залучення вчителів, батьків, студентів і активістів до заклику до дій на місцевому та глобальному рівнях.

Основні вимоги кампанії:

  • створення законодавчої бази і розробка національних планів для інтеграції дітей-інвалідів;
  • забезпечення ресурсів для реалізації амбітних національних планів з інтеграції дітей-інвалідів;
  • поліпшення ведення статистичних даних по інвалідності та освіті, а також відповідальність за дії;
  • зробити школи і класи доступними для всіх;
  • забезпечити наявність достатньої кількості відповідним чином підготовлених вчителів;
  • кинути виклик відносинам, які підсилюють і підтримують дискримінацію.

Вимоги кампанії Глобального руху за освіту повністю відповідають принципам Інтернаціоналу Освіти щодо рівності та недискримінації.

«Ми повинні вжити заходів, щоб гарантувати відсутність будь-яких проявів дискримінації як в школах, так і в суспільстві в цілому», – заявив генеральний секретар Інтернаціоналу Освіти Фред ван Левен. «Інтернаціонал Освіти рішуче налаштований підтримувати більш сприятливе середовище викладання та навчання, де до всіх людей ставляться з гідністю і повагою».

Міжнародний відділ ЦК Профспілки

  Новина має такі "мітки":
  Категорія: