Включення вразливих категорій дітей у звичайний освітній процес має супроводжуватися створенням антибулінгових програм, – Лілія Гриневич

Включення вразливих категорій дітей у звичайний освітній процес має супроводжуватися створенням антибулінгових програм, – Лілія Гриневич
29 Травня 2017
Друкувати цю новину

Включення вразливих категорій дітей у звичайний освітній процес має супроводжуватися створенням антибулінгових програм, - Лілія ГриневичРеалізація прав усіх дітей в Україні та скорочення нерівності має бути пріоритетом Програми діяльності між ЮНІСЕФ та Урядом України на 2018-2020 роки. Про це йшлося під час презентації проєкту відповідної програми, що проводила Голова Представництва Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) Джованна Барберіс для Міністра освіти і науки України Лілії Гриневич.

«Ми дуже вдячні ЮНІСЕФ за розуміння важливості підтримки саме вразливих категорій дітей. Насамперед йдеться про підтримку дітей із особливими потребами, дітей, які ростуть без батьків, дітей та молоді, що стали вимушеними переселенцями, дітей з бідних сімей та сільської місцевості. Рівний доступ до якісної освіти для кожної української дитини – наш пріоритет, і ми раді, що саме ви є нашими партнерами на цьому шляху», – зазначила Лілія Гриневич.

Міністр наголосила, що зараз важливим завданням МОН є робота над створенням антибулінгових програм.

«Включення вразливих категорій дітей у звичайний освітній процес має супроводжуватися створенням антибулінгових програм. Часто школярі не готові до включення не схожих на них дітей, саме тому створення превентивних програм є дуже важливим», – пояснила Міністр.

Включення вразливих категорій дітей у звичайний освітній процес має супроводжуватися створенням антибулінгових програм, - Лілія Гриневич

За її словами, МОН підтримує проєкт Програми діяльності між ЮНІСЕФ та Урядом України на 2018-2020 роки та готове співпрацювати у розробці покрокового плану її впровадження.

Джованна Барберіс подякувала за співпрацю і додала, що спільними зусиллями можна реалізувати багато речей, які раніше здавалося неможливим.

МОН України

  Категорія: