Питання інклюзивної освіти дітей з особливими фізичними потребами в умовах загальноосвітнього простору дошкільних навчальних закладів обговорювали сьогодні, на засіданні регіональної школи новаторства керівників і педагогічних працівників.
У засіданні взяли участь заступник голови Донецької облдержадміністрації Тамара ЛУК’ЯНЧУК та начальник управління освіти і науки Донецької облдержадміністрації Юрій СОЛОВЙОВ.
Відкриваючи засідання, Юрій СОЛОВЙОВ зазначив, що сучасні умови висувають нові вимоги до кваліфікації фахівців. На сьогоднішній день педагог нового типу – це дослідник і експериментатор, який шукає нові підходи в освітньому і виховному процесі, в тому числі і для дітей з обмеженими фізичними можливостями.
Реалізуючи державну політику щодо забезпечення рівноправного доступу до якісної освіти дітей, з особливими фізичними потребами, Донеччина робить прогресивні кроки. Для дітей з вадами фізичного та психічного розвитку в області вже функціонують 22 дошкільних навчальних заклади компенсуючого типу, які відвідують 1642 дитини. У 329 дошкільних навчальних закладів комбінованого типу працюють 773 груп спеціального призначення, в яких навчаються 14519 дітей.
У своїй доповіді «Інклюзивна освіта: регіональний аспект організації і управління», Тамара ЛУК’ЯНЧУК розповіла, про те, що вже зроблено в області і що належить зробити, щоб форми інклюзивної освіти розвивалися, і приносили позитивний результат.
Також заступник губернатора зазначила, що рівноправний доступ до якісної освіти повинна мати кожна дитина. І регіональна влада сприятиме тому, щоб якісною освітою були охоплені всі діти, в тому числі і діти з обмеженими фізичними можливостями.
Донецька ОДА