У МОН провели нараду щодо використання методик з оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

У МОН провели нараду щодо використання методик з оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами
15 Травня 2019
Друкувати цю новину

У МОН провели нараду щодо використання методик з оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами

25 квітня 2019 року відбулася робоча зустріч першого заступника Міністра освіти і науки України Павла Хобзея із Жозе Граде, – співвласником компанії Gunti Psyhometrics, яка володіє правами на розповсюдження у Європейському регіоні передових світових методик глибокої психолого-педагогічної оцінки дітей.

Під час зустрічі Жозе Граде подякував команді Міністерства освіти і науки за далекоглядність та сучасні підходи до психолого-педагогічної оцінки дітей. Адже цьогоріч український партнер Gunti Psyhometrics надав для 500 інклюзивно-ресурсних центрів комплекти сучасних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами, – це найбільший державний проєкт на пострадянському просторі.

За словами Жозе Граде, реалізація такого проєкту дозволить протестувати новітні методики, навчить виявити індивідуальні потреби дитини на ранній стадії, особливості її психофізичного розвитку, прискорить створення індивідуальної програми розвитку тощо.

Перший заступник Міністра освіти і науки Павло Хобзей під час зустрічі повідомив, що українським освітянам важливо мати в арсеналі сучасні інструменти глибокої психолого-педагогічної оцінки дітей. Торік держава закупила для інклюзивно-ресурсних центрів 500 комплектів сучасних методик для проведення комплексної оцінки розвитку дітей з особливими освітніми потребами. До кожного комплекту входить 5 передових методик глибокої психолого-педагогічної оцінки дітей, використання яких потребує фахових знань.

“Ми дякуємо команді українських партнерів за підготовку тренерів, які проводили семінари з використання методик. За результатами навчання, яке пройшли 80 фахівців, тренерами було визнано лише 40 фахівців. Це свідчить про кваліфікований підхід до навчання та оцінювання. Тепер такі ж глибокі фахові підходи тренери мають використовувати під час тренінгів з педагогами інклюзивно-ресурсних центрів”, – зазначив Павло Хобзей.

Сучасні підходи до навчання та оцінювання педагогічних працівників дадуть змогу на новому рівні застосовувати сучасні методи та програми в освітньому процесі. Наразі фахівці МОН розробляють план підтримки цього проєкту, щоб підвищити ефективність роботи з методиками.

МОН України

  Категорія: