У 2016 році кількість пасажирів з особливими потребами, які скористалися поїздами Придніпровської залізниці, зросла в 1,7 рази

У 2016 році кількість пасажирів з особливими потребами, які скористалися поїздами Придніпровської залізниці, зросла в 1,7 рази
30 Березня 2016
Друкувати цю новину

У 2016 році кількість пасажирів з особливими потребами, які скористалися поїздами Придніпровської залізниці, зросла в 1,7 разиУ січні-лютому 2016 року Придніпровська залізниця перевезла 172 пасажирів з особливими потребами (за аналогічний період 2015 року – 100 осіб). У тому числі 21 раз до складу пасажирських поїздів включалися спеціальні вагони для перевезення осіб з інвалідністю-візочників.

У зростанні в 1,7 разу серед пасажирів залізниці кількості людей з обмеженими фізичними можливостями на магістралі вбачають результат своєї роботи, покликаної зробити залізничну інфраструктуру доступнішою для пасажирів з особливими потребами.

Зокрема, для перевезення осіб з інвалідністю-візочників магістраль активно задіює два свої спецвагони. Ці вагони мають більше за розміром купе для осіб з інвалідністю і дозволяють пасажиру на інвалідному візку вільного пересуватися. Вони обладнані гідравлічними підіймачами, розширеними дверними проходами, тамбурами та спеціальними туалетами. Спецвагони включаються до складу пасажирських поїздів за попередніми заявками.

На вокзалах магістралі організовано роботу груп із надання допомоги людям з обмеженими фізичними можливостями, зокрема під час посадки в поїзди та висадки з них, доставки багажу тощо. До складу таких посадкових груп за потреби входять працівники медичних пунктів, чергові по вокзалах, старші квиткові касири, носії, працівники багажних відділень та інші. Інформацію про роботу груп розміщено на інформаційних стендах вокзалів, за допомогою гучномовного зв’язку пасажирів з обмеженими фізичними можливостями інформують про послуги та можливу допомогу в разі виникнення проблем чи за потреби.

Основні залізничні вокзали забезпечені інвалідними візками для обслуговування осіб з обмеженими фізичними можливостями. У залах очікування спеціальними інформаційними табличками визначені місця відпочинку для таких пасажирів, виділено квиткові каси для їх позачергового обслуговування.

На залізниці також проводять фахову підготовку персоналу, навчаючи працівників пасажирського господарства основ психології та правильного стилю спілкування з пасажирами з особливими потребами.

Нагадаємо, що ПАТ «Укрзалізниця» оголосило 2016-й роком створення належних умов для доступу маломобільних пасажирів до об’єктів залізничної інфраструктури.

Укрзалізниця

  Категорія: