Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН

Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН
25 Вересня 2020
Друкувати цю новину

Системне навчання педагогів, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами, – пріоритети МОН

Серед пріоритетів на наступний рік для Міністерства освіти і науки України є впровадження системного підвищення кваліфікації фахівців інклюзивно-ресурсних центрів та навчання педагогічних працівників, які працюють з дітьми з особливими освітніми потребами в інклюзивних групах та класах.

Днями відбулась перша нарада за участі керівників та методистів ресурсних центрів підтримки інклюзивної освіти (РЦПІО), що створені на базі закладів післядипломної педагогічної освіти, з усіх областей та м. Києва.

Метою впровадження таких заходів є створення взаємозв’язку між ІРЦ та закладами освіти для підвищення якості освітніх послуг, які отримують діти з ООП, та роботи шкільних команд психолого-педагогічного супроводу.

Учасники заходу також обговорили механізм впровадження системного підходу щодо навчання та підвищення кваліфікації педагогів, які працюють з дітьми з ООП.

Наразі уже розпочато підготовку до навчання фахівців  щодо складання в закладах освіти індивідуальної програми розвитку дітей з ООП, створення комунікацій між ІРЦ та закладами освіти тощо.

Так, РЦПІО здійснюють:

  • методичне та аналітичне забезпечення діяльності ІРЦ;
  • підвищення кваліфікації педагогічних працівників ІРЦ, закладів освіти щодо навчання дітей з ООП;
  • надають консультативну допомогу з питань навчання дітей з ООП керівникам та педагогічним працівникам шкіл та дитсадків, ІРЦ, установ соціального захисту населення, закладів охорони здоров’я, батькам, представникам органів місцевого самоврядування та громадським об’єднанням.

Джерело

  Категорія: