ООН запрошує український бізнес приєднатися до глобальної соціальної кампанії «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства»

ООН запрошує український бізнес приєднатися до глобальної соціальної кампанії «16 днів активізму проти гендерно зумовленого насильства»
22 Листопада 2021
Друкувати цю новину

Щороку у період з 25 листопада по 10 грудня протягом глобальної акції «16 днів активізму проти насильства над жінками» суспільство, організації, державні структури та всі охочі активізують свої зусилля у боротьбі із гендерно зумовленим насильством.

Цього року, за ініціативи Міністерства внутрішніх справ України, у співпраці із Офісом віцепрем’єр-міністерки з питань Європейської та євроатлантичної інтеграції, Міністерством соціальної політики, Національною поліцією України та за підтримки Організації Об’єднаних Націй, проводиться національна інформаційна кампанія «Річ у тім 2.0».

В основі кампанії лежать 16 історій, взятих з поліцейських протоколів. Ці історії озвучують у відео 16 відомих українців та українок. Ці відео завершуються закликом: «Не терпіть насильство — звертайтеся по допомогу за номером 102».

В межах кампанії розроблено інформаційні матеріали – відео, постери, наклейки та ілюстрації для соціальних мереж.

Запрошуємо підтримати кампанію та розмістити на своїх локаціях (вітрини магазинів, офіси, кінотеатри, каси тощо) ці матеріали, а також приєднатися до глобальної кампанії онлайн у соціальних мережах (хештег #річутім).

У проєкті «Річ у тім» взяли участь 16 відомих особистостей. Їх знає вся країна. Серед них — актори, ведучі, музиканти, вчені, спортсмени. Вони озвучили 16 історій, що позичені зі справжніх поліцейських протоколів. В фокусі кожної з них — річ, що стала знаряддям насильства або асоціюється з ним, адже насильство буває фізичним, психологічним, економічним, сексуальним…

Переглянути макети постерів можна за посиланням.

Вибрані історії:

1. Веселкова весна

Сексуальне насильство над дівчиною. Зловмисник – дядько.

2. Спиці

Фізичне насильство над матір’ю. Насильник – син.

3. Рахунки-фактури

Економічне та фізичне насильство над дружиною. Насильник – чоловік.

4. Балетки

Суміш насильства проти ЛГБТК. Насильник – тесть.

5. Кажан

Фізичне насильство над молодою людиною. Зловмисник – брат.

6. Колготки

Психологічне та фізичне насильство над малолітньою донькою. Насильник – батько.

7. Собачий повідець

Фізичне насильство над колишньою дружиною. Насильник – колишній чоловік.

8. Табурет

Поєднання насильства над дружиною та дітьми. Довідка про COVID-19. Насильник – чоловік.

9. Запальничка

Фізична та економічна розправа над дідом. Насильник – онук.

10. Косметика

Суміш насильства над молодою дружиною. Насильник – чоловік.

11. Скрипка

Суміш насильства над дочкою. Насильник – батько.

12. Скутер

Фізичне насильство над маленьким хлопчиком. Зловмисниця – бабуся.

13. Новорічна гірлянда (вогні)

Сексуальне насильство над дружиною. Насильник – чоловік.

14. Подушка

Насильство над чоловіком. Насильник – дружина.

15. Шафка

Насильство над людиною з обмеженими можливостями. Насильник – сестра.

16. Тарілка

Насильство над дружиною. Насильник – чоловік.

Бізнес може приєднатися до глобальної акції офлайн та/або онлайн.

Офлайн: розмістити на своїх локаціях (вітрини магазинів, офіси, кінотеатри, офіси, каси тощо) постери і/або наклейки.

Онлайн: зробити пост(и) у свої соціальних мережах (хештег #річутім) із посиланням на офіційний сайт кампанії.

Якщо ви бажаєте приєднатися до кампанії, заповніть анкету до 23 листопада 2021 р.  https://forms.gle/Ph6YbPQMAeHjkCm69

Довідкова інформація:

Юлія Заїка, координаторка з залучення бізнесу, ПРООН в Україні, +38 050 391 87 03 або bpw.ukraine@gmail.com

  Категорія: