“Нова українська школа” публікує рекомендації, на що треба звернути увагу, щоби створити зрозумілий онлайн-курс для дітей з ООП.
Це переклад основних тез із документу “Застосування універсального дизайну для навчання на онлайн-курсах”.
Коли починаєте створювати курс, тримайте в голові візію, як усе має закінчитися.
Найперше подумайте про цілі:
Коли урок планується наперед у такий спосіб, потреби учнів можна передбачити, а не реагувати на них у процесі.
Ключове – знати цілі (що учні мають знати на кінець уроку) і визначити альтернативні способи досягнення. Наприклад, можна запропонувати завдання у формі есе замість тесту зі множинним вибором.
Здебільшого, платні навчальні системи, такі як Blackboard, Desire2Learn, Moodle, SAKAI, доступні для учнів із різними видами інвалідності. Коли обираєте систему – подивіться опис доступності й перевірте:
На що зважати під час вибору:
Ключове – знати цілі (що учні мають знати на кінець уроку) і визначити альтернативні способи досягнення. Фото: автор – lightkeeper, Depositphotos
Багато вчителів використовують дискусії як важливий навчальний інструмент. Тому потрібно навчити вести дискусії.
Якщо використовуєте модель чи блок-схему, обов’язково додайте текстове пояснення в описовій частині сторінки. Опис зображення працює краще, якщо розміщений перед зображенням.
Надія Швадчак, “Нова українська школа”
Матеріал підготовлено за підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Позиція Міжнародного фонду “Відродження” може не збігатися з думкою автора.