Мінінфраструктури доручило Укрзалізниці удосконалити систему обслуговування маломобільних пасажирів на головних вокзалах Києва і Львова

Мінінфраструктури доручило Укрзалізниці удосконалити систему обслуговування маломобільних пасажирів на головних вокзалах Києва і Львова
18 Вересня 2014
Друкувати цю новину

До кінця року залізничникам доручено удосконалити процес обслуговування маломобільних громадян на головних вокзалах Києва та Львова. А наступного року безбар’єрними для осіб з обмеженими фізичними можливостями повинні стати ще близько 20 найбільших вокзальних комплексів залізниць України. Відповідне рішення прийнято за підсумками наради, що відбулася 14 серпня, за участю представників Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України.

За словами голови Комітету Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю Валерія Сушкевича, доступність об’єктів транспорту – право кожного громадянина, забезпечення її – обов’язок держави, а в сьогоднішніх реаліях проведення АТО й поготів.

Він висловив подяку за відмінну роботу з обслуговування маломобільних пасажирів на авіатранспорті Мінінфраструктури та аеропортам «Бориспіль» і «Львів».

Щодо доступності об’єктів залізничного транспорту для осіб з інвалідністю – робота продовжується.

Так, наприкінці травня, на запрошення Департаменту безпеки Мінінфраструктури, активісти Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України  провели аудит вокзалу станції Київ-Пасажирський та надали низку пропозицій, які б значно спростили доступність послуг для такої категорії громадян. Серед недоліків, які необхідно усунути: неправильне облаштування туалетної кімнати і розміщення інформаційних табло; відсутність понижених бордюрів, справних інвалідних візків і рельєфно-контрастних попереджувальних ліній на платформах, перед пандусами, на сходах, при вході до будівлі, ескалаторами тощо. Це ті зауваження, які, на думку представників Національної Асамблеї осіб з інвалідністю, можна усунути за короткий проміжок часу і невеликі кошти, однак, які значно покращать орієнтування маломобільних пасажирів залізничного транспорту на вокзалі.

Відтак Національна Асамблея осіб з інвалідністю, розуміючи нестачу коштів, запропонувала вживати заходи по усуненню недоліків, зокрема на головному столичному вокзалі, поетапно: приміром, на першому етапі – те, що можна зробити за кілька місяців, на другому – за півроку, і на третьому –наступного року.

Відповідний план-графік проведення робіт, з урахуванням безпосередньо зауважень та пропозицій представників громадської організації, за дорученням заступника Міністра інфраструктури – керівника апарату Володимира Корнієнка, підготують залізничники: спершу для вокзалів Києва і Львова (де найбільший потік пасажирів з обмеженими фізичними можливостями) – виконання цьогоріч, а для інших найбільших станцій українських залізниць на наступний рік.

«На залізничному транспорті сьогодні повинна бути система обслуговування людей з обмеженими фізичними можливостями. Якщо не змінити підхід до організації цієї роботи, скільки б коштів не спрямовували, питання не вирішиться. Тому, по-перше, перед тим, як щось купувати чи ремонтувати, залізничникам необхідно радитися зі споживачем послуги, по-друге, при підготовці фінплану на наступний рік слід окремо передбачити видатки на виконання робіт по доступності об’єктів для маломобільних громадян», – наголосив Володимир Корнієнко.

Міністерство інфраструктури України

  Категорія: