Законопроєкт (реєстр.№2878) передбачає внесення змін до законів “Про дошкільну освіту”, “Про загальну середню освіту” щодо врахування особливих освітніх проблем у навчанні дітей з інвалідністю.
Зокрема, законопроєктом пропонується передбачити можливість врахування у всіх типах дошкільних навчальних закладах особливостей задоволення освітніх потреб кожної дитини, в тому числі з інвалідністю, запровадити часткове або повне утримання за рахунок держави дітей, які потребують соціальної допомоги, а також забезпечити безоплатним гарячим харчуванням у загальноосвітньому навчальному закладі дітей, які потребують соціальної допомоги і навчаються в спеціальних та інклюзивних класах загальноосвітніх навчальних закладів.
Під час засідання голова Комітету Лілія Гриневич наголосила на тому, що на сьогодні вкрай важливо запроваджувати нові підходи до організації освіти осіб з особливими освітніми потребами, які б базувалися на демократичних, антидискримінаційних засадах, зокрема, на розширені практики інклюзивного навчання дітей цієї категорії.
Довідково:
Інклюзивне навчання – це система освітніх послуг, що базується на принципі забезпечення права дітей на освіту та права навчатися за місцем проживання, яка передбачає навчання в умовах дошкільного, загальноосвітнього, професійно-технічного, вищого навчального закладу.
Верховна Рада України