Інклюзивну освіту отримують удвічі більше дітей, ніж минулоріч – Гриневич

Інклюзивну освіту отримують удвічі більше дітей, ніж минулоріч – Гриневич
10 Грудня 2018
Друкувати цю новину

Інклюзивну освіту отримують удвічі більше дітей, ніж минулоріч - Гриневич

Міністерство освіти та науки планує провести пілотування програм з інклюзивної освіти у педагогічних вишах.

Про це в коментарі Укрінформу сказала міністр освіти та науки Лілія Гриневич.

“У нас є фахівці, які займаються інклюзивною освітою, але це дуже вузька сфера. Тому зараз при впровадженні інклюзивної освіти у школах кожному вчителю, кожному директору школи, кожному, хто працює в школі, потрібно пройти відповідний курс по роботі з дітьми з особливими освітніми потребами. Насправді у нас таких програм, які ми можемо дати всім вчителям, дуже мало. І тому потрібен такий модельний курс, який ми будемо пілотувати у закладах вищої освіти (ЗВО). Ми співпрацюємо зараз з фондом, яким керує Марина Порошенко і який опікується питаннями інклюзивної освіти, над створенням саме таких програм, які запроваджуватимуться саме у закладах вищої освіти при підготовці вчителів з усіх напрямків”, – сказала Гриневич.

Вона зазначила, що відповідні курси з інклюзивної освіти будуть також проводити інститути підвищення кваліфікації, оскільки зараз кількість дітей з особливими освітніми потребами в школах зростає, і педагоги, які вже працюють в школах, також мають пройти відповідне навчання.

“Раніше інклюзивна освіта не була так розповсюджена, і зараз вже понад 12 тисяч дітей навчається в школах. Ще в минулому році їх було вдвічі менше. Це означає, що триває процес, коли до школи приходить багато дітей, які раніше сиділи вдома, на індивідуальному навчанні, не спілкувалися з однолітками, або вчилися далеко від дому, своєї сім’ї в якомусь спеціальному інтернаті. Але потрібно навчити вчителів правильно цей процес супроводжувати. Коли така дитина потрапляє в школу, вона має справу з учителем фізики, української мови і так далі, і вони мають справу з такими дітьми. Їм потрібно розуміти, як організувати роботу класу, коли в класі окрім цього знаходяться діти з особливими освітніми потребами”,- наголосила міністр освіти та науки.

  Категорія: