Для дітей з особливими освітніми потребами «виділяється» так звана «команда супроводу». Хто до неї входитиме та які функції виконуватимуть педагоги, вихователі та асистенти?
Що таке «команда супроводу»? Положення про команду психолого-педагогічного супроводу (далі – Команда супроводу) дітей з особливими освітніми потребами (далі – дітей з ООП) у закладах загальної середньої та дошкільної освіти визначає порядок надання психолого-педагогічних та корекційно-розвиткових послуг дітям з ООП, які здобувають освіту в умовах інклюзії.
Команда супроводу дітей з ООП:
Хто входить до команди супроводу? Згідно з Положенням про команду психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти, до команди супроводу залежно від індивідуальних потреб дитини входять:
– постійні учасники: заступник директора з навчально-виховної роботи/вихователь-методист, вчитель початкових класів (класний керівник) або вихователь, вчителі, асистент вчителя/асистент вихователя, практичний психолог, соціальний педагог та батьки дитини з ООП, тощо;
– залучені фахівці (у тому числі фахівці інклюзивно-ресурсного центру (далі – ІРЦ)): вчитель-дефектолог (в залежності від виду порушення розвитку дитини з ООП), медичний працівник закладу освіти, сімейний лікар, асистент дитини, спеціалісти служби соціального захисту населення, спеціалісти служб у справах дітей тощо.
Функції, які має виконувати вчитель початкових класів/класний керівник/вихователь:
Функції, які має виконувати асистент вчителя/вихователь:
Еtcetera