Сьогодні, 28 жовтня 2021 року о 14:00 год на платформі Zoom відбудеться онлайн вебінар-лекція «Віддалена робота: як організувати комунікації із клієнтами через електронну пошту (сервіси електронних розсилань та чим зацікавити цільову аудиторію)» в рамках нового проєкту «Доступний ринок праці. Інклюзивність перевага сучасного бізнесу».
Заздалегідь реєструйтеся до конференції:
https://us02web.zoom.us/meeting/register/tZAldeuqrTkrHtFRs9sGVeSP8TRhE5IvciiT
Запрошуються:
Метою проєкту є : Створення рівних умов працевлаштування та отримання конкурентної винагороди для осіб з інвалідністю шляхом адаптації бізнес-процесів роботодавців та професійної перекваліфікації зацікавлених осіб з інвалідністю. Особи з інвалідністю отримають реальну можливість працювати у рівних умовах і отримувати конкурентну заробітну плату; роботодавці матимуть змогу якісно посилити свій кадровий резерв, не втративши якості виконання роботи
Керівник проєкту Гурінов Сергій Іванович (електронна пошта проєкту vgo_appiu@ukr.net )
Долучайтесь до нашої групи в Facebook.
https://www.facebook.com/groups/1908899555955130
Поширюйте наші новини та слідкуйте за анонсами.
Проєкт проводить Громадська організація “Всеукраїнська асоціація підприємців та працюючих людей з інвалідністю України”. Проєкт фінансується з державного бюджету Міністерством соціальної політики України, та здійснюється при підтримці Фонду соціального захисту осіб з інвалідністю. Співорганізатор ГО”КМА”Сім`я успіху”.
Партнери:
Інформаційні спонсори: