ЗМІ про нас: Київське метро стане зручнішим для людей з інвалідністю

ЗМІ про нас: Київське метро стане зручнішим для людей з інвалідністю
28 Січня 2021
Друкувати цю новину

Керівництво КП «Київський метрополітен» разом з представниками громадянського суспільства, що опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, напрацювали стратегію і конрентні рішення щодо доступності, безпеки та комфорту пасажирів з інвалідністю.

Кожна станція метрополітену буде адаптована до всіх категорій пасажирів
Кожна станція метрополітену буде адаптована до всіх категорій пасажирів

Наприкінці минулого року відбулися дві зустрічі представників громадянського суспільства, які опікуються захистом прав осіб з інвалідністю, із керівництвом КП «Київський метрополітен».

«Перша зустріч мала на меті обговорення загальної стратегії співпраці в напрямку доступності, безпеки, зручності та комфорту пасажирів, які належать до маломобільних груп населення при користуванні Київським метрополітеном. Друга зустріч — обговорення та вирішення низки конкретних проблемних питань. На сьогодні можна констатувати, що керівництво КП „Київський метрополітен“ налаштовано на тривалу системну співпрацю у відповідному напрямк», — повідомили в Національній Асамблеї людей з інвалідністю України.

Про що домовилися і що вже виконується:

  • При будівництві нових станцій, а також при проведенні капітальних ремонтів (реконструкцій) станцій метрополітену, виконувати усі можливі заходи для забезпечення максимальної доступності станцій для осіб з інвалідністю та маломобільних груп населення,
  • Опрацювати питання щодо технічної можливості розміщення ліфтів або вжиття інших рішень на пересадочному вузлі між станціями «Хрещатик» та «Майдан Незалежності» для забезпечення доступності для маломобільних груп населення.
  • Опрацювати питання щодо технічної можливості закриття міжвагонного простору в поїздах, що видаються на лінії, а також включення вимог щодо відсутності міжвагонного простору під час закупівлі нових вагонів.
  • Виконати роботи зі збільшення інтервалу часу між сигналами звукових орієнтирів до 5-7 секунд та зменшення гучності роботи звукових орієнтирів на станціях.
  • Розв’язати комплекс проблемних питань, пов’язаних із супроводом пасажирів із порушеннями зору на станціях Київського метрополітену.
  • Опрацювати спільно питання підвищення рівня доступності сайту Київського метрополітену для користувачів з порушенням зору та оперативного розміщення іншої необхідної інформації для поліпшення навігації пасажирів.

З повною версією протоколів обох нарад можна ознайомитися у розділі сайту Київського метрополітену.

«Наша задача — адаптувати кожну станцію метрополітену до всіх категорій пасажирів наскільки це можливо. Задача непроста, бо обмежуючих факторів більш ніж достатньо: застарілий конструктив, тривалі нормативні процедури, визначений об’єм ресурсів. Але ми рухаємося, вибудовуємо співпрацю і тому хочу подякувати за розуміння та конструктивний діалог», — зазначив начальник КП «Київський метрополітен» Віктор Брагінський.

Марія КАТАЄВА, «Вечірній Київ»

Джерело https://vechirniy.kyiv.ua/news/48888/

  Категорія: