Запрошуємо до участі у 2-му вебінарі “Он-лайн школи батьків – громадських активістів»!

Запрошуємо до участі у 2-му вебінарі “Он-лайн школи батьків – громадських активістів»!
11 Червня 2020
Друкувати цю новину

Серія он-лайн навчань розроблена для того, щоб представники «батьківських» ГО мали можливість підвищити  рівень своїх знань необхідних для того, щоб відігравати ключову роль у просуванні та захисті прав своїх дітей, впровадженні реформ, які дозволять дітям з інвалідністю та особливостями розвитку отримати «кращий старт» в житті та належні послуги необхідні для їх розвитку та повноцінного життя.

Тема 2-ої зустрічі: “Основи організації бухгалтерського обліку”.

Під час зустрічі будуть розкриті такі питання:

  1. Функції і завдання бухгалтерського обліку:
    • Документування господарсько-фінансових операцій.
    • Метод бухгалтерського обліку.
    • Організація документообігу та зберігання документів.
    • Облікова політика на підприємстві (організації).
  1. Облік кадрів:
  • Прийом на роботу. Трудовий договір, документальне оформлення.
  • Повідомлення про прийняття працівника на роботу, заповнення, подання, виправлення відомостей, відповідальність.
  • Працевлаштування осіб з інвалідністю, норматив робочих місць для їх працевлаштування.
  • Штатний розпис.
  • Первинні документи для нарахування, обліку та виплати заробітної плати.
  1. Облік праці, її оплати та соціального страхування персоналу:
  • Структура заробітної плати, строки її виплати.
  • Мінімальна заробітна плата.
  • Податкові соціальні пільги (ПСП).
  • Приклади утримання податків із заробітної плати та застосування ПСП у 2020 р.
  • Види допомоги працівникам.
  • Відпустки.
  • Оподаткування доходів ПДФО, ЄСВ і ВЗ у 2020 році.
  • Приклади нарахування ЄСВ у 2020 році.
  • Приклади нарахування доплати ЄСВ у 2020 році.
  • Нарахування та сплата ЄСВ для перехідних виплат-відпускні.
  1. Звітність в умовах “карантину”.
  • Звіт з ЄСВ.
  • Звітність із ПДФО та ВЗ.
  • Відповідальність за неподання, несвоєчасне подання та помилки у формі №1ДФ.
  1. Фінмоніторінг.
  • Інформацію про власників, яку потрібно оновити з 28.04.2020р.
  • Терміни подання інформації юрособами та відповідальність.
  • Про що бухгалтери повинні повідомляти держфіінмоніторінг.
  1. Питання пов’язані з роботою в рамках карантину.
  • Відпустка без збереження заробітної плати, як продовжити, чи можна відкликати з такої відпустки.
  • Дистанційна робота та гнучкий графік. Організовуємо роботу по-новому
  • Зміни в оформленні лікарняних листків.

День проведення 2-го вебінару – понеділок, 15 червня.

Початок о 14:00 год.

Тривалість 2 год.

Тренер-спікер: Наталія Храновська – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Національної Асамблеї людей з інвалідністю України.

Захід рекомендований для участі керівників ГО, бухгалтерів.

Для реєстрації та отримання посилання для приєднання до групи в ZOOM – надайте свої відповіді у Google – формі за посиланням.

Посилання для участі буде надіслано Вам в день події.

Кількість учасників обмежена технічними можливостями. Тому реєстрація буде закрита після набору 40 учасників.

 

Он-лайн школа організована в рамках реалізації проєкту Національної Асамблеї людей з інвалідністю України «Лобіювання та адвокаційна діяльність українських НУО у реформуванні системи догляду за дітьми з інвалідністю» за підтримки Посольства Королівства Нідерландів в Україні та Фундації SOFT Tulip (Голландія).

 

  Категорія: