Яка роль батьків у складі команди психолого-педагогічного супроводу.
Ефективність роботи команди психолого-педагогічного супроводу та успішність розвитку дитини із особливими освітніми потребами безпосередньо залежить від порозуміння між членами команди та зосередження на загальній меті. Батьки дитини з особливими освітніми потребами є постійними учасниками команди супроводу та мають право обирати форму навчання й заклад освіти для своєї дитини, виражати свою думку щодо подальшого розвитку та напрямів корекційно-розвивальної роботи.
На практиці спеціалістам і батькам буває вкрай важко дійти згоди та працювати злагоджено. Від чого залежить ефективна робота та співпраця? Як домовлятися членам команди психолого-педагогічного супроводу? Яка роль батьків у складі команди психолого-педагогічного супроводу? Відповіді на ці та інші питання, які стосуються співпраці із батьками дитини з особливими освітніми потребами були розглянуті під час вебінару Маргарити Чайки.
Права батьків здобувачів освіти:
Важливість присутності батьків у команді супроводу:
Батьки відмовляються підписувати ІПР (індивідуальну програму розвитку):
Ймовірні причини:
Основні засади співпраці фахівців та батьків:
Робота з батьками:
Алгоритм успішної співпраці фахівців та батьків
Чайка Маргарита, співзасновниця, керівниця, методистка та експертка консалтингової агенції для освітян «Центр компетенцій» розповідає про співпрацю фахівців та батьків дитини з особливими освітніми потребами. Під час її вебінару ви дізнаєтесь, які права та обов’язки батьків, як налагодити співпрацю з фахівцями ІРЦ.
Перегляд вебінару безкоштовний!
Переглянути: vseosvita.ua/webinar
Всеосвіта