З метою покращення якості сервісного обслуговування пасажирів з інвалідністю проведено тренінг для працівників хендлінгової кампанії Міжнародного аеропорту «Бориспіль»

З метою покращення якості сервісного обслуговування пасажирів з інвалідністю проведено тренінг для працівників хендлінгової кампанії Міжнародного аеропорту «Бориспіль»
1 Листопада 2019
Друкувати цю новину

29 жовтня 2019 року на базі Міжнародного аеропорту «Бориспіль» для працівників компанії ТОВ «Аерохендлінг» Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України було проведено тренінг на тему «Методи продуктивного і безпечного супроводу пасажирів з інвалідністю на авіатранспорті».

ТОВ «Аерохендлінг» одна з обслуговуючіх компаній в аеропорту «Бориспіль», що забезпечує повний спектр послуг з наземного обслуговування повітряних суден, пасажирського хендлінгу та обробки вантажу.

Програма тренінгу ґрунтувалась на навчальному курсі «Перевезення пасажирів. Супровід та допомога маломобільним пасажирам на транспорті», який було розроблено фахівцями ДП «ДержавтотрансНДІпроєкт» та НАІУ у 2017 році на виконання державної політики у сфері забезпечення доступності об’єктів інфраструктури та послуг для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Тренери-консультанти Національної Асамблеї людей з інвалідністю України Володимир Азін та Євген Свет провели практикум, в ході якого охарактеризували основні види та моделі інвалідності, дали визначення таким поняттям як інклюзивність та універсальний дизайн; відпрацювали практичні навички супроводу людей з порушеннями зору, а також застосували основні техніки переміщення людей з інвалідністю, що пересуваються в кріслі колісному.

  Категорія: