МОН пропонує до громадського обговорення проєкт порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти

МОН пропонує до громадського обговорення проєкт порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти
5 Вересня 2018
Друкувати цю новину

МОН підготувало проєкт Порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти, який має на меті правове урегулювання організації освітнього процесу в системі позашкільної освіти для дітей з особливими освітніми потребами.

Порядком передбачено вимоги до організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти для забезпечення рівних прав дітей з особливими освітніми потребами на якісну позашкільну освіту, зокрема:

  • обов’язкове створення інклюзивних та/або спеціальних груп або інших організаційних форм навчання в системі позашкільної освіти у разі звернення батьків (законних представників) дитини з особливими освітніми потребами;
  • адаптація освітнього процесу відповідно до потреб та можливостей дітей з особливими освітніми потребами;
  • залучення при необхідності відповідно до висновку ІРЦ до освітнього процесу асистента вчителя з метою оптимізації освітнього процесу та досягнення його результативності.

Очікується, що реалізація порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти матиме позитивний вплив на розвиток інклюзивної освіти та задоволення права осіб з особливими освітніми потребами на позашкільну освіту.

Проєкт постанови Кабінету Міністрів України щодо порядку організації інклюзивного навчання в системі позашкільної освіти підготовлено на виконання статті 19 та статті 20 Закону України «Про освіту».

Зауваження та пропозиції просимо надсилати до 18 вересня 2018 року у письмовому вигляді та електронною поштою за адресами: Міністерство освіти і науки України, проспект Перемоги, 10, м. Київ, 01135; e-mail: savytska@mon.gov.ua, Савицька Оксана Олександрівна.

  Категорія: