Корисна послуга для людей з порушеннями слуху, яка віднині є в Урядовому контактному центрі

Корисна послуга для людей з порушеннями слуху, яка віднині є в Урядовому контактному центрі
16 Лютого 2018
Друкувати цю новину

Відтепер всі ваші скарги, пропозиції та навіть подяки до органів виконавчої влади або Секретаріату Кабінету Міністрів України ви можете зареєструвати через відеозвернення в програмі Skype з допомогою перекладача жестової мови.
Наприклад, у вас є сумніви щодо правильності нарахування пенсії, субсидії, соціальної допомоги, або вам безпідставно відмовили у працевлаштуванні, медичному обслуговуванні чи порушують ваші права в будь-якій сфері державних гарантій, то ви можете з цим питанням звернутися на урядову «гарячу лінію» і офіційно зареєструвати ваше звернення чи скаргу.
Користуйтеся!
Навіть, якщо ви знаходитесь за кордоном і , як у громадянина України, у вас виникли проблеми, також можете телефонувати!
ДЛЯ ТОГО, ЩОБ МАТИ ТАКУ МОЖЛИВІСТЬ, ПОТРІБНО:
1. встановити на ваш смартфон програму Skype та авторизуватись ( або створити новий аккаунт, якщо такого досі немає);
2. Додати у контакти одну з адрес відеозв’язку;
3. Зателефонувати, а перекладач жестової мови вам допоможе зареєструвати ваше звернення.

ЗАРАЗ ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО НИХ ЗА ТАКИМИ ІМЕНАМИ в SKYPE:
Урядова гаряча лінія 1545-1
Урядова гаряча лінія 1545-2
Урядова гаряча лінія 1545-3

Нині ця послуга працює в тестовому режимі за наступним графіком:
Графік роботи:
у робочі дні з 9:00 до 18:00,
у п’ятницю з 9:00 до 16:45.
http://ukc.gov.ua/about/diyalnist/348709/

  Категорія: