Відтепер всі ваші скарги, пропозиції та навіть подяки до органів виконавчої влади або Секретаріату Кабінету Міністрів України ви можете зареєструвати через відеозвернення в програмі Skype з допомогою перекладача жестової мови. Наприклад, у вас є сумніви щодо правильності нарахування пенсії, субсидії, соціальної допомоги, або вам безпідставно відмовили у працевлаштуванні, медичному обслуговуванні чи порушують ваші права в будь-якій сфері державних гарантій, то ви можете з цим питанням звернутися на урядову «гарячу лінію» і офіційно зареєструвати ваше звернення чи скаргу. Користуйтеся! Навіть, якщо ви знаходитесь за кордоном і , як у громадянина України, у вас виникли проблеми, також можете телефонувати! ДЛЯ ТОГО, ЩОБ МАТИ ТАКУ МОЖЛИВІСТЬ, ПОТРІБНО: 1. встановити на ваш смартфон програму Skype та авторизуватись ( або створити новий аккаунт, якщо такого досі немає); 2. Додати у контакти одну з адрес відеозв’язку; 3. Зателефонувати, а перекладач жестової мови вам допоможе зареєструвати ваше звернення.
ЗАРАЗ ВИ МОЖЕТЕ ЗВЕРНУТИСЬ ДО НИХ ЗА ТАКИМИ ІМЕНАМИ в SKYPE: Урядова гаряча лінія 1545-1 Урядова гаряча лінія 1545-2 Урядова гаряча лінія 1545-3
Нині ця послуга працює в тестовому режимі за наступним графіком: Графік роботи: у робочі дні з 9:00 до 18:00, у п’ятницю з 9:00 до 16:45. http://ukc.gov.ua/about/diyalnist/348709/