Про покращення сервісу для пасажирів «Укрзалізниці», які мають інвалідність, йшлося на зустрічі міністра інфраструктури України Володимира Омеляна із керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», представниками громадських організацій, активістами тощо. Однією із ключових проблем є можливість он-лайн купівлі залізничних квитків. Міністр інфраструктури наголосив, що і міністерство інфраструктури, і ПАТ «Укрзалізниця» стоять на захисті інтересів пасажирів: «З метою уникнення спекуляцій при купівлі квитків он-лайн, «Укрзалізниця» потребує єдиного реєстру осіб з інвалідністю. Міністерство інфраструктури активізує роботу з Міністерством соціальної політики в цьому аспекті, сервіс має стати доступнішим абсолютно для всіх пасажирів вже у найближчі місяці».
Також відбулась зустріч Міністра інфраструктури України з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», представниками громадських організацій, активістами щодо покращення пасажирського сполучення: «Ми відновлюємо співпрацю у форматі Міністерство інфраструктури-Укрзалізниця-громадськість з метою підвищення якості сервісу, більш зручного сполучення тощо. Нам вкрай важливо, щоб ми відпрацювали всі пропозиції, які підготували активісти. В нас вже є позитивний досвід такої роботи в 2016 році і я вважаю, що він корисний для обох сторін, бо «Укрзалізниці» необхідно реагувати на зауваження і пропозиції пасажирів: поїзди мають бути чисті, маршрути мають бути зручними, логістика має бути присутня з точки зору клієнта, а не з точки зору «Укрзалізниці».
«Ми хочемо в цьому форматі працювати таким чином, щоб, враховуючи реальні можливості залізниці і той стан, в якому вона знаходиться, ми змогли дати найкращий варіант для пасажирів, для того щоб вони почували себе зручно і комфортно», – додав Міністр інфраструктури.
Перед цим Володимир Омелян отримував скарги на сервіс одного з підрозділів «Укрзалізниці» через соціальну мережі, зокрема, щодо продажів квитків на напрям «Тарасівка-Київ». Ця та інші скарги пасажирів були розглянуті на зустрічі з керівництвом ПАТ «Укрзалізниця», Міністр наголосив на необхідності термінової реакції на звернення пасажирів.
Міністерство інфраструктури України