Контроль за пенсійною справою – через Інтернет

Контроль за пенсійною справою – через Інтернет
16 Липня 2015
Друкувати цю новину

internetДля того, аби покращити якість та пришвидшити обслуговування громадян щодо надання послуг Пенсійного фонду, було створено новий Інтернет-портал за адресою portal.pfu.gov.ua.

Веб-портал надає громадянам можливість зручно і оперативно взаємодіяти з органами ПФУ, дистанційно отримувати послуги, які раніше вимагали особистого звернення в управління Фонду.

Принциповою відмінністю від попередніх форм інформування Пенсійним фондом через Інтернет є той факт, що веб-портал надає електронні послуги кожній особі індивідуально. Портал працює з дотриманням вимог до захисту персональних даних.

У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато корисної інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

Кожна застрахована особа (і пенсіонери, і працюючі), попередньо зареєструвавшись, має можливість щомісяця отримувати виписку із системи персоніфікованого обліку. Тож працівники можуть контролювати, як роботодавець сплачує за них єдиний внесок, і при потребі висловити свої зауваження. Для пенсіонерів можна регулярно отримувати інформацію зі своєї пенсійної справи, де буде вказано вид та суму призначеної пенсії з урахуванням надбавок, підвищень, цільової грошової допомоги, індексації, додаткових належних їм коштів тощо.

Для реєстрації потрібно у місцеве відділення або Головне управління ПФ подати заяву, щоб отримати реєстраційний код для входу на портал. При цьому необхідно мати з собою паспорт, ідентифікаційний код та, за наявності, пенсійне посвідчення.

Після відповідної реєстрації можна отримувати наступні послуги:

  • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
  • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);
  • формування запитів на попередню підготовку документів;
  • можливість подачі скарг;
  • запис на прийом до фахівців Фонду;
  • отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців).

Житомирська ОДА

  Категорія: