2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про проблеми аутизму. Відзначення цього Дня має на меті підвищувати громадську свідомість щодо дитячого аутизму.
На сьогодні в Україні відбувається докорінне переосмислення парадигми навчання та виховання дітей із розладами аутичного спектра, адже науково-практичний досвід фахівців з усього світу свідчить про те, що «лікувати» таких дітей треба навчанням. На часі – розробка методологічних, методичних та організаційних питань впровадження оптимального освітнього процесу для дітей цієї категорії.
Саме тому на допомогу батькам та фахівцям психолого-педагогічного профілю, які опікуються проблемами дітей із розладами аутичного спектра, розроблено «Комплексну програму розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» / Наук. кер. та заг. ред. Т. В. Скрипник. Міністерством освіти і науки України уже розглянуто цю програму на науково-методичній раді та надано відповідний гриф для використання у дошкільних навчальних закладах.
Комплексна програма розвитку дітей дошкільного віку з аутизмом «Розквіт» розроблена з урахуванням сучасних тенденцій щодо інклюзивної освіти дітей з особливими потребами, а також новітніх підходів до навчання та розвитку дітей з розладами аутичного спектра.
Зважаючи на важливість питань щодо розвитку дітей з особливими потребами, Міністерство освіти і науки України спільно з Освітнім порталом «Педагогічна Преса» підготували серію статей для батьків і педагогів про роботу з особливими дітьми. Вашій увазі пропонуються публікації відомих у своїй галузі спеціалістів, які нададуть поради щодо раннього діагностування, створення належних умов, необхідних вправ і занять для особливих дітей http://pedpresa.com.ua/biblioteka/osoblyva-turbota-dityam-z-osoblyvymy-potrebamy/#more-3453.
Своєчасне, максимально раннє втручання, комплексна підтримка дитини з особливими потребами – реальна можливість допомогти дитині стати повноцінним членом суспільства.
Урядовий портал