Крок 1:
Отримай електронний цифровий підпис
Скористайся послугами додатку Приват 24, де підпис можливо отримати онлайн. Або завітай до податкової та звернись до Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДПС, про роботу якого можна дізнатися на сайті: acskidd.gov.ua.
Крок 2:
Здійсни вхід до Електронного кабінету
Це можливо зробити, перейшовши за посиланням: http://cabinet.tax.gov.ua, а також, через офіційний вебпортал ДПС.
Крок 3:
Обери функціональну частинуЕлектронний кабінет складається з двох частин:
відкрита частина – (загальнодоступна) вхід без ідентифікації користувача;
приватна частина – (особистий кабінет) вхід за допомогою ЕЦП будь-якого Акредитованого центру сертифікації ключів (АЦСК).
Крок 4:
Перейди до необхідного розділу
Використання сервісу надає можливість проведення звірки розрахунків з державним та місцевими бюджетами, сформувати та надіслати до органів ДПС електронні документи, у тому числі податкову звітність, запити на отримання інформації, заяви тощо.
Подання електронних документів здійснюється на підставі договору про визнання електронних документів, що визначає взаємовідносини суб’єктів електронного документообігу.
Крок 5:
Відправ документи до податкової
Після накладання електронного підпису, здійснюється шифрування електронного документа та надсилається засобами телекомунікаційного зв’язку до адресата протягом операційного дня.
Залишились ще питання? Переглянь відеоуроки.
Відеоуроки про те, як користуватися приватною частиною електронного кабінету, можна знайти на сайті Головного управління ДПС у м. Києві у банері “Інформація для осіб з інвалідністю”.
Де і як отримати електронний цифровий підпис – дивись на сайті Кваліфікованого надавача електронних довірчих послуг acskidd.gov.ua, або дізнайся потрібну інформацію за телефоном 0 800 501 007.
Підписуйся на сторінку ГУ ДПС у м. Києві у Фейсбуці – @tax.kyiv, або заходь на сайт – kyiv.tax.gov.ua, аби бути у курсі останніх новин у сфері оподаткування.