З метою покращення якості сервісного обслуговування пасажирів проведено тренінг для працівників Укрзалізниці

З метою покращення якості сервісного обслуговування пасажирів проведено тренінг для працівників Укрзалізниці
15 Жовтня 2019
Друкувати цю новину

Національна Асамблея людей з інвалідністю України долучилась до проєкту Спеціалізована школа провідника та провела тренінг-семінар для її слухачів.

10 жовтня 2019 року на звернення Департаменту розвитку персоналу та кадрової політики АТ «Укрзалізниця» Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України з метою покращення якості сервісного обслуговування пасажирів проведено тренінг для працівників Укрзалізниці на тему «Супровід, етика спілкування та перевезення пасажирів з інвалідністю».

Програма тренінгу ґрунтувалась на навчальному курсі «Перевезення пасажирів. Супровід та допомога маломобільним пасажирам на транспорті», який було розроблено фахівцями ДП «ДержавтотрансНДІпроєкт» та НАІУ у 2017 році на виконання державної політики у сфері забезпечення доступності об’єктів інфраструктури та послуг для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення.

Тренери-консультанти Національної Асамблеї людей з інвалідністю України Володимир Азін та Євген Свет провели практикум, в ході якого розвіяли декілька міфів про інвалідність; охарактеризували основні види та моделі інвалідності, дали визначення таким поняттям як інклюзивність та універсальний дизайн; відпрацювали практичні навички супроводу людей з порушеннями зору, а також застосували основні техніки переміщення людей з інвалідністю, що пересуваються на візку.

Проєкт «Спеціалізована школа провідника» започатковано АТ «Укрзалізниця» з червня поточного року, метою якого є насамперед задоволення потреб клієнтів на їх якісне обслуговування.

 

 

  Категорія: