22 серпня 2016 року о 11.00 годині у Київському університеті імені Бориса Грінченка (вул. Маршала Тимошенка, 13-б) відбулася Велика Педагогічна Рада освітян міста Києва та Київської області «Стратегічні вектори модернізації системи освіти у 2016/2017 навчальному році».
Цього року освітяни міста Києва та Київської області вирішили об’єднати зусилля у пошуку відповідей на виклики та запити суспільства на сучасну та якісну освіту. Відеозапис за посиланням: www.kyiv-oblosvita.gov.ua .
Продовженням Великої Педагогічної Ради о 13.00 стали подіумні дискусії, одну з яких “Розвиток інклюзивної освіти: спільні зусилля – запорука успіху” модерувала Софій Наталія Зіновіївна, завідувач науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету ім.Б.Грінченка.
Експертами подіумної дискусії стали:
Модератором дискусії була Софій Наталія Зіновіївна, завідувач науково-методичного центру інклюзивної освіти Інституту післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка.
До дискусії долучилося понад 50 учасників: педагогічні працівники та представники громадськості міста Київ та Київської області.
У контексті теми дискусії – «Розвиток інклюзивної освіти в м.Києві: спільність зусиль як запорука успіху» – учасники мали можливість обговорити спільні можливості та ресурси у реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на інклюзивну освіту.
Одним із таких ресурсів стало розроблення методистами НМЦ інклюзивної освіти посібника «Інклюзія від А до Я». Посібник містить відповіді на основні запитання, з якими найчастіше стикаються педагоги і батьки дітей з особливими освітніми потребами в процесі впровадження інклюзивної освіти, а також посилання на відповідні нормативно-правові документи. В електронному виді посібник можна знайти сайті НМЦ інклюзивної освіти: www.nmcio.ippo.kubg.edu.ua.
Також учасники були ознайомлені з основними результатами дослідження, яке проводилося у березні 2016 року в п’яти регіонах України, в тому числі й у місті Києві. Рекомендації, що були написані за результатами дослідження, можуть стати хорошим орієнтиром при плануванні роботи навчальних закладів з питань розвитку інклюзивної освіти. Текст дослідження можна знайти на сайті Всеукраїнського фонду «Крок за кроком».
Джерело: Інститут спеціальної педагогіки НАПН України