В УКУ обговорять реалії та нові можливості дитячої інклюзії

В УКУ обговорять реалії та нові можливості дитячої інклюзії
2 Жовтня 2015
Друкувати цю новину

У суботу, 3 жовтня, в Українському католицькому університеті, в рамках 8-го Екуменічного соціального тижня, відбудеться круглий стіл «Інклюзивне навчання для дітей з особливими потребами – реалії та нові можливості». Обговорення триватиме з 10:00 до 13:00 год в аудиторії 101, вул. Хуторівка, 35а.

Захід модеруватимуть: Оксана Винярська, педагогічний директор сертифікатної програми «Медико-психологічнийта соціальний супровід осіб з особливими потребами» Інституту екуменічних студій Українського католицького університету, та Наталя Сіреджук, в. о. керівника відділу соціальних проєктів і розвитку Навчально-реабілітаційного центру «Джерело».

Присутні матимуть нагоду послухати доповіді про фізичну доступність навчальних закладів для дітей з особливими потребами, важливість інклюзивної освіти в суспільстві, реалії та перспективи навчання для неповносправних дітей міста Львова, досвід Церкви в інклюзії та інші.

Участь у круглому столі візьмуть:

  • Галина Слічна, директор департаменту гуманітарної політики Львівської міської ради,
  • Анна Гайдучок, директор Навчально-реабілітаційного центру «Джерело»,
  • Тереза Фаласеніді, соціальний працівник, асистент кафедри соціології та соціальної роботи Національного університету «Львівська політехніка»,
  • Крістіна Анґлєс д’Оріак, керівник Центру духовної підтримки осіб з особливими потребами «ЕМАУС»,
  • Наталя Софій, директор Всеукраїнського фонду «Крок за кроком»,
  • о. Сергій Дмитрієв, заступник голови Синодального відділу соціального служіння та благодійності УПЦ КП,
  • Ярослав Грибальський, представник НАІУ, регіональний координатор проєкту CIDA «Інклюзивна освіта дітей з особливими потребами».

Довідка

Інклюзивне навчання – це процес звернення і відповіді на різноманітні потреби учнів, через забезпечення їхньої участі в навчанні, культурних заходах і житті громади та зменшення виключення в освіті та навчальному процесі. Метою інклюзивного навчання є покращення навчального середовища, в якому вчитель і учні відкриті до різноманіття, де гарантується забезпечення потреб учнів і повага до їхніх здібностей та можливостей бути успішними.

Львівська міська рада

  Категорія: