Успішні практики дистанційного надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Досвід Львівщини

Успішні практики дистанційного надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Досвід Львівщини
18 Червня 2021
Друкувати цю новину

22 червня 2021 р. відбудеться онлайн семінар на тему «Успішні практики дистанційного надання освітніх послуг дітям з особливими освітніми потребами. Досвід Львівщини», яку організовує ГО «Розправлені крила».

Захід проводиться в рамках реалізації проєкту «Рівний доступ до освітніх і розвиткових послуг в Україні в контексті поширення COVID-19» , який впроваджується ГО «Соціальна синергія» у партнерстві з Всеукраїнським форумом «Батьки за раннє втручання» та за фінансової підтримки Міжнародного фонду «Відродження».

Під час проведення заходу учасники ознайомляться з досвідом роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах дистанційної освіти від асистента вчителя загальноосвітньої школи, педагога навчально-реабілітаційного центру та фахівця Інклюзивно-ресурсного центру.

Спікерами заходу виступлять:

  • Юлія Денишин – асистент вчителя ЗСШ № 50 (м. Львів).
  • Мирослава Курило – вчитель початкових класів, дефектолог у БП НРЦ Святого Миколая (смт Брюховичі).
  • Ірина Ілик – практичний психолог у Інклюзивно-ресурсному центрі (м. Дрогобич).

Початок о 12:00 год.

Доступ за посиланням:

https://us02web.zoom.us/j/86134599309?pwd=RHRsUTdaeUhzMndrUzZubU4zRkZ3Zz09

До участі запрошуємо педагогів, які працюють з дітьми з ООП, керівників закладів освіти, фахівців і директорів ІРЦ та усіх зацікавлених в організації дистанційного навчання та занять дітей з ООП.

За додатковою інформацією звертайтеся до Аронова Юлія м.т. 0980034181, borzhok@gmail.com

 

Довідкова інформація: Нерівний доступ до освіти дітей з особливими освітніми потребами (далі – ООП), зокрема, з інвалідністю, порушеннями, обмеженнями життєдіяльності є проблемою, що існує на сьогодні в українській освіті та над якою наразі працюють батьки та батьківські організації.

Введення в Україні карантину через пандемію Covid-19 створило багато проблем в організації освіти та надання розвиткових послуг для дітей, а саме: нові виклики для на дітей та їхніх сімей, особливо молодших дітей та тих, хто має ООП – пристосуватись до навчання дистанційно; відсутність підтримки та чітких рекомендацій для вчителів щодо організації навчання в умовах поширення Covid-19  щодо використання сучасних освітніх технологій, дистанційної освіти тощо; відсутність необхідного обладнання та ресурсів для учнів та вчителів для провадження дистанційного навчання (підключення до Інтернету необхідної швидкості, комп’ютери та гаджети тощо); відсутність змісту та високоякісних навчальних матеріалів для дистанційного навчання для дітей загалом та з ООП зокрема; відповідальність батьків за організацію дистанційного навчання дітей призвела до додаткового (психологічного) навантаження на працюючих батьків.

Водночас виклики карантину та дистанційного навчання поглибили проблеми доступу до освіти та розвиткових послуг, які існували в Україні ще до введення карантинних обмежень через Covid-19. Зокрема, доступ до освітніх та розвиткових послуг для дітей та сімей, що перебувають у групі ризику, включаючи дітей з ООП: телевізійні уроки для загальноосвітніх шкіл, які були організовані МОН, не були інклюзивними – вони не враховували потреби в спеціальній освіті дітей із сенсорними, психічними та інтелектуальними порушеннями розвитку; діти з малозабезпечених сімей, як правило, не мали доступу до швидкісного Інтернету, особливо у сільській та віддаленій місцевості; у багатодітних сім’ях не всі діти могли вчитися через відсутність гаджетів; діти з сімей з низькою батьківською компетентністю та відсутністю батьківської відповідальності, як правило, не брали участі у дистанційному навчанні, навіть якщо мали необхідні гаджети та доступ до Інтернету; діти, які вимагали індивідуальної навчальної підтримки від спеціалістів, як правило, не могли вчитися під час карантину, що призводить до втрати знань та навичок, які вони отримали раніше; лише деякі приватні дитячі садки пропонували дистанційне навчання для дошкільнят; батькам було утримуватися на роботі, оскільки їм доводилося приділяти багато часу догляду за дітьми та навчанню дітей удома.

 

 

  Категорія: