ПАТ”Авант-Банк” пропонує роботу працюючим особам з інвалідністю. Вакансія архіваріуса.

ПАТ”Авант-Банк” пропонує роботу працюючим особам з інвалідністю. Вакансія архіваріуса.
27 Серпня 2014
Друкувати цю новину

image001Посадові обов’язки:

  • розробка нормативно – інструктивних документів з питань організації архівної справи та діловодства;
  • контроль правильності оформлення документів у структурних підрозділах та відділеннях Банку, що передаються на зберігання до архіву Банку;
  • приймання від структурних підрозділів Банку та його відділень документів з різними видами носіїв інформації;
  • здійснення постійного, тимчасового зберігання, охорони, реставрації документів,
  • організація користування архівними документами, видавання у встановленому порядку архівних довідок, копій, витягів юридичним особам і громадянам;
  • подання на державну реєстрацію необхідних документів архіву Банку, ведення їх обліку;
  • проведення роботи щодо вилучення архівних документів в разі необхідності;
  • проведення експертизи цінності архівних документів, складання описів на документи постійного, тривалого, тимчасового зберігання; документів з особового складу Банку, актів про виділення до знищення документів та подання їх на розгляд експертної комісії Банку;
  • створення та вдосконалення довідкового апарату до архівних документів Банку;
  • забезпечення у межах своїх повноважень охорони відомостей та збереженості документів, що становлять державну або іншу передбачену законом таємницю;
  • участь у заходах щодо підвищення фахової кваліфікації працівників Банку, які відповідають за роботу з документами;
  • виконання службових доручень керівника підрозділу.

 Вимоги до кандидата:

Освіта – вища

Досвід роботи в банківській системі за фахом не менше 2 років.

Знання мов: російська, українська – вільно.

Вид зайнятості:

Повний робочий день

Відповідальна особа банку :

Федоровська Єлизавета Олександрівна,

Провідний спеціаліст відділу обліку та адміністрування персоналу

ПАТ «АВАНТ-БАНК»

fedorovska@avantbank.com.ua

  Категорія: