В рамках проєкту «Підприємства людей з інвалідністю: від викликів бізнесу до рішення. Створення мережі соціальних підприємств осіб з інвалідністю в Україні», що реалізується Національною Асамблеєю людей з інвалідністю за підтримки організацій Aktion Mensch та Міжнародного освітнього центру м. Дортмунд, Німеччина запрошуємо прийняти участь у вебінарах:
Тема: «Особливості кадрового обліку в період пандемії».
Вебінар 1, 01 грудня 2020 року (вівторок) з 13:30 до 15:30
Посилання:
https://zoom.us/meeting/register/tJUpce-rpjwrGNP4ymG6uwGOqtEmNLHZ0FK9
Питання, які будуть розглянуті:
– Облік робочого часу в період карантину: як правильно відправити у відпустку (за свій рахунок, основну та ін.) в період карантину – як правильно звільнити співробітника в період карантину.
– Лікарняні: – правильне оформлення – як вести облік лікарняних для людей з інвалідністю – звіт до ФСС.
Вебінар 2, 04 грудня 2020 року (п’ятниця) з 15:00 до 17:00
Посилання: https://zoom.us/meeting/register/tJIvdemsrzkjGN1lxGmfJvSzy7uYDoPX25uW
– Суміщення та сумісництво: – які відмінності – як правильно відображати в кадровому обліку
– Електронний кадровий облік, чого очікувати, як правильно вести?
– Нова форма звіту до Фонду соціального захисту інвалідів.
Спікер та тренер – Степанова Ганна, засновниця, методистка та викладачка учбового центру «КРОК ВПЕРЕД». Має багаторічний досвід викладацької роботи в учбових центрах та практичний з фінансового та кадрового обліку.
Участь у вебінарах, за умови попередньої реєстрації, за вищезазначеними посиланнями.
Запрошуємо усіх зацікавлених осіб!