ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми логопедії»

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми логопедії»
17 Жовтня 2014
Друкувати цю новину

ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми логопедії» відкрита! 15 жовтня 2014 року в актовій залі гуманітарного корпусу Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова розпочалася дводенна ІІ Міжнародна науково-практична конференція «Актуальні проблеми логопедії».

II_mischnarodna_konf_logo_3

З вітальним словом виступили Сушкевич В.М., голова Національної Асамблеї осіб з інвалідністю України, народний депутат України, голова Комітету Верховної Ради України у справах пенсіонерів, ветеранів та осіб з інвалідністю; Шевцов А.Г. начальник Управління ліцензування, акредитації та нострифікації Міністерства освіти і науки України, професор, доктор педагогічних наук, Торбін Г.М., заступник проректора з наукової роботи університету, доктор фізико-математичних наук, професор; Охріменко Ю.В., головний спеціаліст відділу освіти дітей з особливими потребами.

Пленарне засідання вели Синьов В.М., директор Інституту корекційної педагогіки та психології, академік НАПН України, професор, доктор педагогічних наук та Шеремет М.К., заступник директора з наукової роботи та міжнародних зв’язків Інституту корекційної педагогіки та психології НПУ імені М.П.Драгоманова, завідувач кафедри логопедії, професор, доктор педагогічних наук.

Доповіді на пленарному засіданні представили Синьов В.М. «Проблема соціалізації і розвитку особистості в дефектології»; Шевцов А.Г. «Сучасні виклики до системи підготовки корекційних педагогів у контексті  реформування вищої освіти в Україні»; Бондар В.І. «Особливості розвитку спеціальної освіти в умовах української незалежності» та Конопляста С.Ю. «Клінічні аспекти впливу на психофізичний та мовленнєвий розвиток дитини з ВНГП».

Після обіду відбулося секційне засідання «Проблеми комплексної діагностики та корекції мовленнєвого розвитку дітей із різними видами дизонтогенезу». (Керівник секції Тарасун В.В., д.п.н., професор кафедри логопедії НПУ імені М.П.Драгоманова) та 1 серія майстер-класів:

1. Чередніченко Н.В., Тенцер Л.В. «Практична реалізація психолінгвістичного підходу до корекції порушень письма у молодших школярів».

2. Мугаль С.О. «Вплив сім’ї на формування психосоматичних розладів у дітей із ЗПМР».

3. Качуровська О.Б. «Використання інформаційних технологій в логопедії».

4. Кондратенко В.О. «Логопедичний масаж при тяжких порушеннях мовлення».

Другий день розпочався з пленарного засідання. В ньому взяли участь Тарасун В.В з доповіддю «Сучасні психолого-педагогічні і нейропсихологічні основи пояснення розладів аутичного спектра», Обухівська А.Г. «Актуальні проблеми логопедичної допомоги дітям у діяльності ПМПК», Мартиненко І.В «Психологічні аспекти розвитку комунікативної діяльності у дітей із системними порушеннями мовлення», Савицький А.М. з доповіддю «Нейропсихологічні засади організації корекційного навчання дітей із синдромом Дауна», Геращенко С.І. «Організаційні аспекти роботи логопеда з батьками, які виховують розумово відсталу дитину», Голуб Н.М. з доповіддю «Теоретичні та методичні аспекти корекційно-розвивальної роботи з молодшими школярами із ЗНМ та порушеннями писемного мовлення», Тищенко В.В. «Системні порушення мовлення: психолінгвістичний аналіз проблеми», Шеремет М.К. «Підготовка логопедів в умовах ВНЗ».

Після обідньої перерви відбулося секційне засідання на тему «Комплексний підхід та інноваційні методи у логопедії» (керівник секції: д.п.н., професор Конопляста С.Ю.) а також друга та третя серії майстеркласів, а саме:

Конопляста С.Ю., Яковенко А.О. «Сучасна діагностика та корекція мовленнєвого розвитку дітей з ВНГП з урахуванням клінічних факторів впливу та використанням інноваційних лого-технічних засобів»;

Коломієць Ю. В. «Труднощі у навчанні учнів із ТПМ: причини та діагностика»;

Галущенко В. «Застосування нейрогімнастики як складової реабілітаційно-корекційного процесу активізації вищих психічних функцій у дітей з порушеннями психо-мовленнєвого розвитку»;

Марченко І.С. «Формування комунікативних умінь дітей із грубою затримкою мовленнєвого розвитку»;

Базима Н.В. «Формування комунікативних умінь у дітей із аутизмом»;

Ромась О.Ю. «Застосування фонопедичних методик при порушеннях голосу»;

Потапенко О.М. «Заспокійливий масаж обличчя при заїканні»;

Швалюк Т.В. «Методика формування складнопідрядних речень у дітей старшого дошкільного віку з ТПМ».

Викладачами кафедри було проведено логопедичну супервізію.

НПУ імені М.П. Драгоманова + Фото

  Категорія: