Валерій Сушкевич: «Ми зробили найкращу, найбільшу та повністю доступну станцію метро «Святошин» – приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН

Валерій Сушкевич: «Ми зробили найкращу, найбільшу та повністю доступну станцію метро «Святошин» – приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН
31 Жовтня 2019
Друкувати цю новину

В Києві сьогодні відкрили після тривалого капітального ремонту станцію метро «Святошин».

Як ми вже писали раніше, закінчилась довготривала співпраця Національної Асамблеї людей з інвалідністю України (НАІУ), громадських організацій з Київським метрополітеном та Київметробудом по капітальному ремонту станції «Святошин» Святошинсько-Броварської лінії метрополітену та забезпеченню доступності та безпечності станції для пасажирів з інвалідністю, в т.ч осіб з порушенням зору.

Сьогодні 31 жовтня за участі мера столиці Віталія Кличка та Уповноваженого Президента з прав людей з інвалідністю Валерія Сушкевича відбулось офіційне відкриття станції, присвячене закінченню капітального ремонту станції “Святошин”.

Нагадаємо, що на початку року було відкрито один з вестибюлів та 2 підземні переходи.

Сьогодні було відкрито відремонтований другий вестибюль станції з виходом до ринку та приміських електропоїздів.

Там також встановили  2 підйомника та 2 ліфти для людей з інвалідністю та пасажирів з дитячими візочками.

За словами мера «Зробили гарно, сучасно, зручно-:). Капітальний ремонт плануємо робити на всіх старих станціях столичного метрополітену. Таких нині – 15.

«Ми зробили найкращу, найбільшу та повністю доступну станцію метро «Святошин» – приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН» – звернув увагу журналістів Валерій Сушкевич. Проте зауваження ще є, серед них зробити архітектурно доступними виходи до платформ приміських електропоїздів.

Напередодні представниками НАІУ та командою волонтерів було проведено заключне тестування систем тактильної навігації, пасажирських ліфтів та підйомника на станції метрополітену «Святошин» та у підземному переході, які були встановлені при реалізації проєкту.

 

Виконані роботи по облаштуванню станції метрополітену «Святошин» та у підземному переході тактильними смугами (далі ТС) відповідають проєктній документації, яка надавалося на розгляд НАІУ в травні 2018 року.

Встановлена система тактильної навігації (направляючі, попереджувальні та інформаційні ТС) станції київського метрополітену «Святошин» задовольняє вимоги забезпечення доступності станції особам з порушенням зору та відповідає сучасним будівельним нормам України, а саме: Державним будівельним нормам України, «Інклюзивність будівель і споруд», ДБН В.2.2-40:2018.

Система тактильної навігації  на відповідному об’єкті виконує свої функції, а саме: як засіб сигналізації або орієнтування для осіб з порушенням зору та інших користувачів, попереджає про різні види небезпеки або перешкод при пересуванні на шляхах руху;  забезпечує інформацією щодо початку та закінчення руху, необхідного та безпечного напряму руху та зміни напрямку руху.

Дякуємо усім колегам, які приєднались до цієї кропіткої, довготривалої роботи. Відремонтована станція метро – це приклад системного підходу по вирішенню питань доступності для МГН.

Національна Асамблея людей з інвалідністю України сподівається на те, що в майбутньому відповідними системами тактильної навігації та елементами архітектурної доступності будуть облаштовані всі станції Київського метрополітену.

Робота триває..

 

  Категорія: