Національна служба здоров’я України повідомила у своєму каналі в Telegram, що разом із Міністерством охорони здоров’я та Міністерством цифрової трансформації запустила новий спосіб інформування пацієнтів — через push-сповіщення у застосунку «Дія».
Відтепер усі важливі повідомлення від електронної системи охорони здоров’я (ЕСОЗ) пацієнти зможуть отримувати безпосередньо у «Дії», де вже користуються державними послугами.
Якщо у вас немає «Дії» або повідомлення не вдалося доставити, воно надійде у Viber. Якщо й Viber не встановлений — ви отримаєте СМС, як і раніше. А якщо немає телефону — ви отримаєте паперову пам’ятку.
НСЗУ уточнює: якщо застосунок «Дія» встановлений, жодних додаткових кроків робити не потрібно — сповіщення автоматично з’явиться на вашому телефоні.
На першому етапі у «Дію» надходитимуть повідомлення про:
- створення е-Рецепта (з номером і кодом погашення);
- скасування е-Рецепта;
- створення е-Направлення (з номером е-направлення);
- створення плану лікування.