Якщо пенсійне посвідчення втрачено, пенсіонер може отримати новий документ, звернувшись до обраного сервісного центру територіального органу Пенсійного фонду України або онлайн – через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України (portal.pfu.gov.ua) чи за допомогою мобільного застосунку “Пенсійний фонд”.
Для подання заяви на виготовлення посвідчення через електронні сервіси Фонду необхідно підготувати скановані копії паспорта, довідки про присвоєння ідентифікаційного номера, власного підпису (має бути виконаний чорнилами чорного кольору) та фотокартку. Сканкопії повинні бути кольоровими та чіткими; збереженими у форматах JPG або PDF. Розмір кожного файлу не має перевищувати 1 МБ, а назви мають відповідати виду відсканованого документа.
Пенсійне посвідчення (після виготовлення) буде видано людині в тому сервісному центрі Фонду, який зазначається в заяві.
Довідково
Пенсійне посвідчення – документ, що підтверджує призначення особі пенсії.
Електронне відображення пенсійного посвідчення в мобільному застосунку “Дія”, що генерується після виготовлення пенсійного посвідчення, має таку саму юридичну силу, як і традиційне.
*******
Інформацію розміщено в рамках реалізації проєкту «Покращення реабілітаційних послуг у системах охорони здоров’я (SRSHS)», який реалізує Національна Асамблея людей з інвалідністю України під керівництвом Momentum Wheels for Humanity (Momentum) за фінансової підтримки USAID.
Ця ініціатива стала можливою завдяки щедрій підтримці американського народу за підтримки Агентства США з міжнародного розвитку згідно з угодою про співпрацю з Partnerships Plus під номером 7200AA18CA00032, яка фінансується з 28 вересня 2018 року, та реалізується Інститутом досліджень і навчання JSI у відповідності до угоди під номером PP-EI-001 з Momentum Wheels for Humanity. Зміст є відповідальністю Національної Асамблеї людей з інвалідністю України і не обов’язково відображає погляди USAID або уряду Сполучених Штатів.