Оголошення про вакансію: Офіс-менеджер

23 Квітня 2025

Національна Асамблея людей з інвалідністю України (НАІУ) – всеукраїнське громадське об’єднання осіб з інвалідністю, яке створене у 2001 році. На даний час об’єднує більше 120 громадських організацій осіб з інвалідністю.
Запрошуємо до команди офіс-менеджера-секретаря керівника.

МИ ПРОПОНУЄМО:

  • офіційне оформлення та соціальні гарантії згідно законодавства України;
  • можливості для професійного росту та кар’єрного розвитку;
  • отримати досвід роботи в міжнародних проєктах;
  • дружній колектив.

ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ОБОВ’ЯЗКИ:

  • робота з кореспонденцією/ведення діловодства;
  • робота з кур’єрськими службами;
  • прийняття/перенаправлення телефонних дзвінків;
  • робота з організації та проведення заходів (онлайн/офлайн);
  • забезпечення життєдіяльності офісу.

ВИМОГИ ДО КАНДИДАТА:

  • вища освіта/неповна вища;
  • досвід роботи (бажано);
  • впевнений користувач ПК та сучасної офісної техніки;
  • грамотність, охайність, доброзичливість, уважність в роботі, організаторські здібності;
  • володіння англійською мовою буде конкурентною перевагою;
  • бажання вчитись новому та розвиватись;
  • наявність групи інвалідності не є перешкодою.

УМОВИ РОБОТИ:

  • повна зайнятість (графік роботи: понеділок – п’ятниця);
  • місце роботи: офіс у м. Київ, вул. Рейтарська, 8/5А (метро «Золоті ворота»);
  • офіс архітектурно доступний для осіб, які пересуваються на кріслах-колісних;
  • заробітна плата 28 000 грн/місяць (з податками)

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ:
Надсилайте своє резюме на електронну адресу: office-naiu@ukr.net до 14:00 год 28 квітня.
У темі листа вкажіть: «Офіс-менеджер».

Схожі новини

Всі новини

Вступ до НАІУ

Вам імпонує наша діяльність? Приєднуйтесь до організацій-членів Національної асамблеї людей з інвалідністю України!
приєднатися до НАІУ
ukУкраїнська