НАІУ: Доступність банківських послуг для громадян з інвалідністю має стати нормою у діяльності банків!

НАІУ: Доступність банківських послуг для громадян з інвалідністю має стати нормою у діяльності банків!
29 Жовтня 2021
Друкувати цю новину

Доступність для людей з інвалідністю є життєво необхідною, адже виступає своєрідною гарантією реалізації ними усіх без винятку прав і задоволення найбільш значущих потреб. Беззаперечно, в усіх сферах життєдіяльності має бути створено умови доступності для громадян з інвалідністю. Рівною мірою це стосується і фінансової сфери, в якій акумулюються більшість і без того мізерних засобів для існування осіб з інвалідністю.

Однак останнім часом суттєво зростає рівень невдоволеності користувачів банківських послуг, зокрема тих, які мають порушення зору, слуху та опорно-рухового апарату, ситуацією з недоступністю веб-сторінок та мобільних додатків передусім тих банків, через які вони отримують пенсійні виплати, державні соціальні допомоги, заробітну плату тощо. Нерозривно з цією проблемою пов’язане й питання архітектурної бар’єрності банківських установ.

Реакцією на окреслену ситуацію стало звернення Голови Національної Асамблеї людей з інвалідністю України Валерія Сушкевича до Голови Національного банку України Кирилу Шевченку щодо нагальності вирішення проблеми недоступності банківської сфери для осіб з інвалідністю та ймовірних шляхів співпраці в цьому напрямі.

Сподіваємося на відповідну реакцію національного центрального банку і суттєве покращення ситуації з доступністю банківських послуг.

 

Лист НАІУ до Голови Національного банку України

 

 

 

  Категорія: