Перші два дні табору: знайомства, командний дух і старт у світ фандрейзингу
13 August 2025
Share:
11 серпня на Львівщині розпочався другий навчальний табір у межах проєкту «Разом – потужні: розвиток потенціалу ГО осіб з інвалідністю». Лідери та активісти з семи областей України зібралися, щоб обмінятися досвідом, зміцнити свої організації та навчитися новим інструментам для залучення ресурсів.
Перший день був присвячений знайомству та створенню дружньої атмосфери. Після поселення учасники разом із тренерами узгодили правила роботи, поділилися очікуваннями та розповіли про діяльність своїх організацій. Вечір пройшов у русі — фізкультурно-оздоровчі заходи, басейн — усе для того, щоб зарядитися енергією на наступні дні.
Другий день став справжнім зануренням у фандрейзинг. Учасники дізналися про джерела фінансування, типи ресурсів і фандрейзингову екосистему, склали «Карту сили організації», а також почали розробляти власні стратегії залучення підтримки.
«Ми свідомо обрали формат табору, а не звичайного тренінгу, – ділиться координатор проєкту Юрій Васильченко. – Адже в такій атмосфері учасники не лише отримують знання, а й мають час і простір для живого спілкування, обміну досвідом і побудови партнерств. Цей табір – про взаємопідтримку, про те, що ми сильніші, коли разом. Учасники не просто отримають знання, а й створять спільні ідеї, які, переконаний, будуть реалізовані».
День завершився практичними вправами: аналіз потенційних донорів, створення карти ресурсів, формування меседжів і цінностей організації. А вечір знову був присвячений відновленню та неформальному спілкуванню, яке вже почало переростати у партнерські ідеї.
Проєкт «Разом – потужні: розвиток потенціалу ГО осіб з інвалідністю» реалізується Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України (НАІУ) у партнерстві з гуманітарною організацією «Людина в біді» та за фінансової підтримки чеського народу.
9 вересня завершився п’ятиденний семінар «Системний підхід до врахування потреб людей з інвалідністю у місцевій політиці», що проходив на Львівщині. Захід було організовано Ресурсним центром Національної Асамблеї людей з інвалідністю України (НАІУ) у межах проєкту «Реабілітація в Україні» (Rehab4U). Головна мета зустрічі – формування умов для діалогу та співпраці між органами місцевої влади й громадськими […]
Кабінет Міністрів України розширив дію постанови, яка дозволяє комісіям дистанційно обстежувати зруйноване житло, додавши до неї об’єкти також і на територіях можливих бойових дій. Як повідомляється на «Урядовому порталі», йдеться про 175 громад Дніпропетровської, Донецької, Запорізької, Миколаївської, Одеської, Сумської, Харківської, Херсонської та Чернігівської областей. Перелік територій, що належать до можливих і активних бойових дій, а […]
Уряд продовжив виплати для деяких із найбільш вразливих категорій внутрішньо переміщених осіб, які отримували допомогу протягом попередніх трьох шестимісячних періодів. Як повідомляє на своєму сайті Міністерство соціальної політики, сім’ї та єдності України, оскільки ці кошти допомагають людині пройти складний етап пошуку житла та роботи, облаштування в новій громаді, було вирішено подовжити ці виплати ще на […]
Інклюзивне навчання — це не лише про уроки та програми. Це про систему, у якій кожна дитина відчуває свою цінність і має можливість розкривати таланти у співпраці з іншими учнями та педагогами. А також це про створення шкільного середовища, де всі учні, незалежно від їхніх освітніх потреб, мають рівні можливості для розвитку. На цьому наголосила […]
Кабінет Міністрів України ухвалив зміни до порядку надання статусу дитини, яка постраждала внаслідок воєнних дій та збройних конфліктів. Раніше його надавали: Тепер його можна оформити: Як повідомляє на своєму сайті Міністерство соціальної політики, сім’ї та єдності України, також розширено перелік підстав для надання цього статусу. Зокрема, додано депортацію або примусове переміщення, загибель чи зникнення батьків […]
Другий день тренінгу був присвячений практичним інструментам і методикам. Учасники та учасниці розглядали адаптацію простору для людей із порушеннями зору, зокрема використання тактильних та візуальних елементів доступності, аудіопокажчиків. Окремий блок стосувався методики проведення громадських досліджень об’єктів: як організувати огляд будівлі чи простору, як аналізувати отримані результати та формувати звітність. Не менш важливим стало навчання методикам […]