Національна Асамблея людей з інвалідністю України направила пропозиції щодо підвищення рівня доступності вагонів Київського метрополітену
Серед ключових пропозицій:
- облаштувати місця для людей на кріслах колісних (мінімум одне) в кожному вагоні метрополітену (зараз роблять тільки по одному в головних вагонах потягу);
- зменшити зазор між платформою та входом до вагону;
- виділити контрастним кольором входи/виходи та двері вагонів для кращої їх помітності;
- у вагонах має бути розміщена карта метро у візуальному та тактильному форматах;
- зменшити рівень шуму у вагонах;
- обладнати двері вагонів звуковими та світловими сигналізаторами для сповіщення про відкриття і закриття дверей;
- зробити прохід між вагонами для можливості переходу у разі надзвичайної ситуації, наприклад, пожежі.
Можливо для реалізації деяких пропозицій недостатньо удосконалити тільки вагони, потрібен комплексний підхід, зокрема, удосконалення платформ та колій.
Доступний та комфортний метрополітен є важливою складовою створення безбар’єрного середовища. Ми сигналізуємо, що є проблемні місця, треба їх усувати та робити удосконалення. Статус кво в даному випадку неприпустимий.
Інформація підготовлена в рамках проєкту «Криза в Україні: Реагування та відновлення з урахуванням потреб людей з інвалідністю (2-га фаза)», який реалізується Національною Асамблеєю людей з інвалідністю України у співпраці з Європейським Форумом інвалідності (European Disability Forum, EDF) та Християнською місією незрячих (CBM).