Вебінари на тему «Маркетинг для малого та середнього бізнесу» для керівників підприємств та спеціалістів з планування, а також ФОпів

Вебінари на тему «Маркетинг для малого та середнього бізнесу» для керівників підприємств та спеціалістів з планування, а також ФОпів
29 Вересня 2020
Друкувати цю новину

 

 

 

 

Шановні друзі!

 Пандемія COVID-19 змінила звичний  перебіг нашого  життя. Та це не привід скласти руки. Тому Національна Асамблея людей з інвалідністю України та  МБО «Німецько-українська партнерська мережа» продовжують  проєкт «Підприємства людей з інвалідністю: від викликів бізнесу до рішення. Створення мережі соціальних підприємств осіб з інвалідністю в Україні», що реалізується за підтримки організацій  Aktion Mensch та Міжнародного освітнього центру м. Дортмунд ( Німеччина).

Партнери проєкту: Асоціація підприємців та працюючих осіб з інвалідністю  в Україні,  Українське товариство глухих та Українське товариство сліпих.

Наступний крок – це чотири вебінари  «Маркетинг для малого та середнього бізнесу».

Вебінари допоможуть вам:

  • Отримати інструменти дослідження та аналізу вашого ринку.
  • Проаналізувати конкурентні переваги та недоліки вашого продукту чи послуги.
  • Розібратися в складових ефективного маркетингу.
  • Сформувати ціннісну пропозицію для вашої цільової аудиторії.

Ці вебінари будуть корисні керівникам підприємств та спеціалістам з планування, фізичним особам підприємцям.

План та дати проведення вебінарів додаються.  Перший вебінар вже в цю п’ятницю 2 жовтня.

Кількість місць обмежена, тому для участі потрібна попередня реєстрація за посиланням.

Перевага надається представникам підприємств, що приймають участь у проєкті.

Тренер і спікер – Наталя Орябінська.

Наталя має досвід практичної та  дослідницької роботи. Шість років в маркетингу, тринадцять років – в маркетингових і соціологічних дослідженнях. Успішне виведення на ринок нових торгових марок і продуктів, розробка і впровадження маркетингової стратегії для національних і локальних компаній.
Реалізація міжнародних дослідницьких проектів для John Deere, Facebook, Shell, River Island, Hewlett Packard, 3M, Nestle, SANOFI, Philip Morris, Carlsberg та інш.  Співзасновник дослідницького агентства Yasno Research & Consulting Group. Викладачка курсу «Практичний маркетинг» в ХНУ ім. В.Н. Каразіна.

  Категорія: